Utnyttjar han mig?
han vill nog både äta kakan och ha den kvar. Men alltså, väljer han inte kommer du bli utnyttjad, det bara är så
han vill nog både äta kakan och ha den kvar. Men alltså, väljer han inte kommer du bli utnyttjad, det bara är så
och näe, respekterar han inte att du inte vill mer än vara vän så är han ju inte helt empatisk, det du ska söka främst är en kille som är snäll mot dig och den här killen är för velig för att bestämma sig och i slutändan kommer någon att bli sårad så länge han håller på så (antingen hans fru eller du) det är inte snällt tycker jag. Om han älskar frugan eller ej är hans ansvar, det är inte ett dugg synd om honom om han stannar där, men om du stannar, då får du liksom bara ett "halvt" förhållande...
Zosa, han kanske blandar ihop dig och frun...?
Men det där...jag älskar dig...det är bara ord som är lätta att säga, vill inte såra dig, men det är det man visar som verkligen betyder något. Älskar han dig "maxat" lämnar han ju sin fru, det bara är så!
Jag tror rent krasst han säger att han älskar dig för att få dig i säng....varför tro att han är helt ärligt mot dig när han inte ens kan vara ärlig mot den han är gift med...?
Nä, satsa på en man som är på samma våglängd som dig, finns ju massa singelkillar med alla dörrar öppna och inte bara vill träffas när det "tränger på" där nere...
Tycker också du gjorde rätt, döma ska man väl inte göra, men det kan finnas skäl att vara kritisk mot otrogna män, just för att de inte har den där spärren de flesta har och kan göra samma sak mot en själv ifall man inleder en relation och det flesta såras av sådant, det spelar ingen roll hur dåligt man har det i förhållandet, otrohet löser ingenting och är helt fel sätt att hantera problem på
Jag hoppas er vänskap överlever det här nu bara, men nu slipper ni smussla iaf