Bröstförstoring (3)
Ska man stretcha även om man har anatomiska som ska "växa fast"?
Ska man stretcha även om man har anatomiska som ska "växa fast"?
LindaMarie
Tråkigt att höra vad du råkat ut för. Läste att du funderar på att göra ny operation på Viktoriakliniken. jag har varit där på konsultation nyligen, ska också göra förstoring (liten) med lyft via vårtgården. Måste säga att Charles verkar väldigt säker på sin sak. Tycker absolut du ska satsa på honom
Lycka till! Kram
LindaMarie
Hej!
Det var Charles som föreslog att göra ett lyft och lägga in implantaten genom vårtgården. Han var väldigt entusiastisk när han visade hur han kunde göra
Som någon annan skrev här, "Han kanske är lite väl självgod"... men huvudsaken är ju att det blir bra i slutändan.
Vad har du tänkt dig för storlek. Själv ska jag satsa på mycket små 190 MM. kanske går upp någon storlek, har inte bestämt mig defenitivt. Inte heller om jag ska ha Soft touch eller "vanliga" gelehallon. Fördelen med vanliga är ju att de funnits lite längre på marknaden och erfarenheten av dem är större men jag vet inte....
LindaMarie
Jag ska inte opereras förren i början på April. Mitt eget val. Vill göra den i samband med påskledighet och sem. och på så sätt slippa sjukskriva mig så länge. Tror inte det är så långa väntetider annars faktiskt. Gick fort att få tid för konsultation i alla fall. Hoppas det gör det för dig med. Vi måste absolut hålla kontakten
Kram
Jag hade också bara 16 rätt som din kille. Har kanske inte tränat lika mycket som ni andra
....men fina va de allihop, på sitt sätt.
Hally
Hoppas smärtan avtagit. Låter jobbigt att ha så ont. Visst opererades du av Charles? Tyckte du det var bra där annars? Jag har ju bokat operation där också så jag är lite nyfiken.
I natt drömde jag att jag fått mina nya bröst. De såg FÖRSKRÄCKLIGA ut. Små kompakta bollar som satt jättetätt ihop och nästa inga bröstvårtor fanns kvar heller. Det konstiga var att jag bekymmrade mig mest för att eländet kostat så mycket. Hoppas att det inte var en sanndröm. Hhuuuuu vad läskigt
Tine J
Välkommen hit. Det är här alla trvliga människor håller hus Det kommer gå jättebra på Viktoriakliniken, jag lovar. De är mycket omhändertagande och proffsiga. Har själv varit där på konsultation nyligen.
EnYsterSyster
Det där med att det känns som om implantatet sviktar under muskeln tycker jag låter jätte obehagligt. Hur går det annars? Är du nöjd med storleken nu eller önskar du att du tagit lite mindre? Jag funderar så mycket på storlekar så jag håller på att bli tokig. Tror jag ska ta lite större i alla fall....
Tine J
Trevliga menar jag förstås
EnYsterSyster
Skönt att höra att du är nöjd. Bara det där med bröstvårtorna kvar att tampas med då. Hoppas det också blir bättre snart.
Det är verkligen bra att kunna ha kontakt med alla här. Ni känns som mina hemliga tuttvänner
Kom inte ihåg hade du soft touch? Jag har inte bestämt mig än. Tycker att det låter lite tryggare med implantat som funnits längre på marknaden men det känns ju samtidigt som om man ska satsa på den mjukare vairanten. Tror du man kan få komma en andra gång och prata med Charles om man ringer alltså? Känner mig så oerhört velig men det är ju ett stort beslut så jag tycker han borde ta sig tid.
Har någon annan bett att få träffa sin kirurg en andra gång innan operation?
Betalar man som för en vanlig konsultation då eller?
Hally
Börjar du må lite bättre nu? Har de mjuknat lite nu eller det kanske är för tidigt att avgöra? Låter inte kul att ha så ont som du har haft. Och jag som ska lyfta lite också. HJÄLP
Lycka till med läkningen!
Tine J
Jag har inte opererat mig än som du ser. Ska opereras i början på April i samband med påsken.
KRAM TILL ER ALLA MINA FINA TUTTVÄNNER