Bröstförstoring (3)
cockie
Usch, jag har ingen aning ! Mitt råd är att strunta i kupstorlekarna och prova med ristestet vad du tycker är snyggast. Jag har ju 150 ml inlägg i en 70D-BH. Oj, stort, tänker jag. Provade samma inlägg i en ny sprt-BH igår och fick ta A-B-kupa för att det skulle sitta tajt ! Hjälp, för litet, tänkte jag då. STRUNTA i kupstorlekarna och KÄNN och TITTA vad som blir snyggast, ta sen den storleken (plus 50 ml som sagt). Ja, man blir knäpp till slut av storleksnoja.
Blue Eyes
Jag rekommenderar Gabriella Sellman, Plastikkirurggruppen, Stockholm om du vill ha naturliga bröst. Hon gör dock inga bomber. Vill du ha STOOORA, gå då till nån annan.
Rat
Det finns många här som är 35+, de flesta inte superaktiva för tillfället. Vi är inte ensamma. Fast jag känner ibland "Men hur omoget är detta ? Hur kan detta vara så viktigt för mej ?" Men jag ÄR trygg i mej själv, har meningsfull arbete, make, barn, vänner osv. Känner i detta skede i livet vill jag satsa på mej själv.
Men visst är det onaturligt ! Tänk förr i världen, då fick kvinnor minsann klara sej utan operationer ! De fick också klara sej utan rösträtt, preventivmedel, TV, bil, rinnande vatten, el, läkarvård, take-away-mat, smink, med mera, med mera......