• Rat

Bröstförstoring (3)

Jellomoon

Ja fy vad mycket smärta man går igenom i livet. Känner just nu att om jag kan gå igenom det här, kan jag gå igenom vilken operation som helst, inget kan göra ondare. Samtidigt känns det konstigt att ta ett så här stort beslut mitt uppe i detta. Men man måste väl inte boka operation för att man går på konsultation..

Hally

Det måste kännas skönt att ha bestämt sig som du. Tycker bara det är konstigt att inte alla gått över till soft touch om det känns så mycket bättre. Förstår inte riktigt heller hur han menar när han säger att han vet förutsättningarna för olika personer innan. Men han kanske är så erfaren, vad vet jag.
    Verkade det bra där annars tyckte du?

Elektra03

Vad jobbigt att du fått ont. Det var väl 8 mån. sen du blev opererad? Har du du inte kännt nåt konstigt innan?
    Och vilken hemsk resa du verkade haft efter operationen!!! Vad mycket smärta vi kvinnor klarar av, både psykisk och fysisk.

• Rat

Jaha ni....
    Jag ska på konsultation i dag. Hu, jag blir nervig bara av det. Hur ska det då gå med operation. Önskar jag kommit så långt som de flesta av er har gjort. Är livrädd för komplikationer eller att jag ska ångra mig. Dessutom är jag mitt uppe i min jobbiga separation från min kille. Har inte kunnat varken sova eller äta bra på över en vecka nu. Och så ska jag iväg och prova nya tuttar. Känns lite absurt.

Sara23

Har du "gelehallon"? Tänker bara på det här med att massera eller inte massera. Alla har ju fått olika råd här.

EnYsterSyster

Känns det bättre nu? Vet ju att du också våndades mycket innan operationen.

Mamma till 3

Hoppas verkligen det blir bra för dig den här gången. Du har ju gått igenom så mycket med det här. Det får väl räcka nu tycker man.

Kram till er alla som har det kämpigt

• Rat

Hej tjejer!
    Nu har jag varit på konsultation hos Charles på victoriakliniken till slut och har en operationstid bokad! HJÄLP!!!
    Valde mkt små (är en ganska "petit" person som de uttryckte det)195 MM blev det. Känner mig jätte osäker på storleken, men jag är ju inte den första här som gör det precis

Hally och Blue Eyes

Jag fick inte heller ngn riktig klarhet i skillnaden mellan soft touh och vanliga gelehallon mer än att de inte funnits lika länge. Phu vad svårt det är att
    bestämma sig hela tiden.

Chharles sa också VÄLDIGT bestämt ifrån både att bära ngn som helst BH första 3 veckorna och att massera brösten när det är texturerad yta på implantaten. Ja ja alla säger olika som bekant........
    Sen föreslog han att lägga inplantaten genom bröstvårtorna och samtidigt göra ett litet lyft på nåt sätt(alltså inte med ankarärr)för att det skulle bli så bra som möjligt.
    ÄR DET NÅGON HÄR SOM HAR ERFARENHET AV DET?
    Känns lite läskigt tycker jag, är rädd för att skada känseln för mycket. Antingen att det känns för mycket hela tiden eller inte alls!

EnYsterSyster

Skönt att det känns bättre. Det kommer nog bli bra till slut ska du se

• Rat

Mamma till 3

Jag håller verkligen tummarna för dig! Det kanske är allt du gått igenom som spökar...Det vore ju inte så konstigt.

Kram

• Rat

EnYsterSyster

Jag är 168 och vågar inte väga mig just nu efter denna "svältarvecka". Har det väldigt jobbigt i min relation som förmodligen kommer och leda till att vi flyttar isär så småningom. Usch
    Men annars brukar vågen stanna ganska stadigt på 49-50 kg.
    Skönt att höra att du tycker Charles gör bra val. Själv känner jag mig lite villrådig som sagt.

Swing

Vet du om hon som lyft på det sättet mist känseln eller så och om hon hade mycket ont efter operationen. Ärren oroar jag mig inte så mycket över konstigt nog
    Jag har hört att ärren blir finare när man blir äldre (alltid nåt )

• Rat

EnYsterSyster

Tack för din omtanke. Jag tycker inte att du snokar . Jag har ju självvalt "öppnat" mig för er här.
    Åh vad jag tänker mycket på det här med storleken. Jag kunde maila dom ifall jag ändrade mig sa de. Tycker det är svårt med ristestet eftersom det hela hamnar ovanpå bröstet (om du förstår vad jag menar?).
    Skönt att höra att du känner dig nöjd med storleken och att det ser bra ut i alla
    fall. Du ska se att de mjuknar snart. Det har de ju gjort på alla andra

Kram

Swing

Tack för ditt svar. Ja det är verkligen sant att man hunnit gå igenom en hel del smärta när man är i vår ålder
    Carles berättade på konsultationen att det innan mig varit en dam där på 65 år som bestämt sig för att göra en bröstförstoring. Hon hade återfunnit sin ungdomskärlek och ville väl "Piffa till sig". Roligt tycker jag. Så lång tid ska det inte ta innan jag bestämmer mig i alla fall. Den saken är säker

TVÅ FRÅGOR TILL ALLA HÄR:
    Känner ni era implantat tydligt vid beröring?
    Är det någon som ångrat sig?

• Rat

EnYsterSyster

Tack för tipset! Jag blev så ställd när Charles föreslog att lägga in implantaten genom bröstvårtorna och samtidigt få till ett lyft så jag kunde inte tänka riktigt klart vad det gällde storleken. Hade inte förberett mig lika bra som du och många andra här Trodde nog det skulle vara lättare när man väl stog där.

Algit

Vad härligt att du är nöjd och inte känner dina alls. Det verkar ju variera en del. Undrar om det har att göra med hur tunn man är på överkroppen? Du fick ju rådet att massera också om jag inte minns fel. Och har väl runda gelehallon va? Charles sa bestämt ifrån vad det gäller massage.Man blir så himla VILLRÅDIG. Jag vill inte att brösten varken ska kännas eller synas ALLT för mycket. Men en förändring vill jag ju självklart ha

FRÅGAR ALLA IGEN:
    INGEN SOM ÅNGRAT SIG DET MINSTA?

• Rat

Är det någon här som opererat in sina implantat genom bröstvårtorna?
    Är så nervös att känseln ska bli helt förstörd eller förstärkt så man går och har ont hela tiden.
    Annars börjar jag nästan se fram emot det hela. Har funderat i SÅ många år. Nu vill jag ha det gjort. Det får bära eller brista känns det som.

Vioola
    Blir lite orolig för din skull. Hoppas det blir bättre snart!

Mamma till 3

Känns det bättre för dig nu? Tycker du det är stor skillnad mot förut när de ligger bakom muskeln?

• Rat

Anna och Jim

Var ska du operera dig? om jag får vara näsvis och fråga. Jag ska operera mig hos Carles randqvist på victoriakliniken och ska också lägga in via bröstvårtan. Ska du lyfta samtidigt eller? Vad kostar det för dig? (Tycker det blev lite väl dyrt hos Charles). Men han har ju å andra sidan väldigt gott rykte och verkade VÄLDIGT säker på sig själv och vad han kan åstadkomma.
    Önskar dig lycka till på mån.

Kram

• Rat

Snovit

Jag tycker det är fint med små bröst på lite smalare kroppar, men inte små och utammade som jag har.
    Jag är nog den som siktat in mig på minst imlantat av alla här, 190 anatomiska. Oroar mig lite för att det blir FÖR litet men när jag provade större kändes det inte bra (just då i alla fall). Skulle vilja komma tillbaka och prova igen. Jag är inte den som bestämmer mig i brådrasket. Det har tagit lång tid för mig bara att boka konsultation
    Tycker inte man ska jämföra sig med vad andra väljer för storlekar, utan försöka känna efter vad man trivs bäst med
    själv, men det är ju inte det lättaste det heller.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)