• algit

Bröstförstoring (3)

_lou_:
    Det är inte farligt att träna innan jag gjorde det dagen innan.Men fick höra då lite sent, att det är svårare när man har starka bröstmuskler som inte är så villiga att ge efter.
    Har också märkt det att de har tagit långt tid för mina muskler att acceptera detta nya tillstånd.
    Men sista tiden känns det mycket bättre och jag tränar som vanligt igen (opererades den 15 mars )har samma vikt nu som innan.
    så ett tips är nog att låta bli attträna bröstmusklerna ett tag innan .
    Men hör med läkaren .Fast det gjorde jag han sa inget om det men jag ställde inte frågan precis så här ,vi pratade om att jag tränade mycket.
    Fast igen så säger de säker olika alla.

• algit

pyret 78.
    jag började träna efter ca två v. men inte bröstmusklerna.jag gick på spinning step-up och liknande gick när de började med styrka på slutet.
    Började styrketräna allt utom bröstmuskler efterr en månad.
    Bröstmusklerna efter ca 3mån.
    Man känner precis när det inte känns ok då är det bara att sluta.
    Jag tror på att röra sig och använda musklerna.
    Min läkare sa att efter 3 mån fanns inget jag inte kunde göra.
    Det svåraste har varit armhävningar gick bara inte men envis som jag är (när det gäller deta allafall)så kan jag nu göra dem på tårna igen precis som innan.

• algit

charlotte 73:
    Jag skulle inte kunnat jobba efter 4 dagar.
    Och det är inte bara smärtan den var inte så farlig tyckte jag och det finns piller.
    Jag hade mycket svårt att röra mej normalt mina armar fungerade inte kunde inte lyfta upp dem knappt ,det är också svårt att köra bil om du gör det.
    Svårt att göra sig iordning fixa hår o sånt svårt att knäppa byxor.
    Kan du inte vara sjuk en vecka kan hända den bästa eller hur?
    Efter en vecka känns det bättre.
    Jag vill inte vara negativ men så var det för mej.
    Jag ville inte träffa någon heller vile vara ensam.
    Jag började att jobba efter två veckor .Arbetar i en stor skola med mycket folk o med barn som trängs o puttas.
    och med rörelsehindrade elever som behöver hjälp att lyftas.
    Jag började för tidigt för jag ville heller inte berätta .
    MEN DET VAR INTE ROLIGT.
    Men efter 3 veckor var det stor skillnad.

• algit

74an:
    De tar hand om dej du får allt smärtstillande du vill,så du kan sova, mat om du vill de behöver du inte tänka på .
    Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!

• algit

vioola:
    Jag har efter op. 70 F det är den perfekta storleken för mej.
    Har lyckats att hitta en sån.
    Lite lättare med 75 E men de blir för stora runt om efter ett tag.
    På nätet tycker jag att det aldrig finns de storlekarna .Bästa är att gå till special bh affärer de kan beställa hem jag har hittat en sån hon beställer hem udda storlekar.

• algit

EnYsterSyster:
    Tålamod det tar tid längre än 4 veckor,och även om man tycker att nu är de mjuka efter tex 2mån så blir de mjukare hela tiden så tyvärr tålamod.

• algit

Hahaha missade de med släkten du får väl hålla dem på avstånd lite.

• algit

Pyret 78:
    Efter 2v. kunde jag ligga på sidan underbart !!!!!!var som att vinna högsta vinsten.
    Det tar tid förbered dig på det.Men det blir sakta bättre.
    Och man kan leva normalt under tiden.
    Nu i efterhand tyckte jag nog att allt var ok o kändes normalt efter 2 mån ,men det märker jag nu att det gjorde det inte. Nu mera tycker jag efter 8 mån.
    Men jag vet att efter 3 v. tyckte jag att jag kände mej mycket bättre.

• algit

Hally:
    du får nog vänta lite tills de mjuknat mera.
    Jag har ett liknande problem jag hittar ingen push-up bh i min storlek.
    70 F -75 E precis som att det behövs inte då.
    Men jag kan väl oxå vilja ha en snygg uringning?
    Nån som hittat någon jag har en men den är inte riktigt bra.

• algit

AlexandraW:
    Det var det som jag led av mest att inte kunna sova på sidan fick grymt ont i ryggen,mycket ondare där än i brösten.
    Efter 2v. ca kunde jag ligga på sidan jag hade en kudde som jag kramade typ som stöd för brösten det kändes skönt,den hade jag i flera veckor .
    Ett annat tips jag smörjde ryggen med sån Zon salva, finns olika såna ipren har en tror jag hjälpte lite på natten.
    Stå ut det går över.Och när man sen kan sova på sidan vilken underbar känsla som att vinna högsta vinsten.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)