Bröstförstoring (3)
Toppen Swing !!! Jag hittade oxå hit ;)
Toppen Swing !!! Jag hittade oxå hit ;)
Hej Gisele!
Vilka läkare har du konsulterat? (om jag får fråga?) Jag opererade mig på Carlanderska och var jättenöjd med läkaren där ;)
Ceciliaj: Jag blev inte rekommenderad att ha någonting utan gick på min egen känsla. På Carlanderska säger dem att eftersom man har implantatet bakom bröstmuskeln så håller muskeln implantatet på plats.
Det gjorde mindre ont i snittytorna när jag hade sportbh på :) Så jag använde den i ca tre månader. Jag har mina ärr i bröstvecken och silikon.
Hej Viktoria_!
Jag har silikon och är nöjd med det. Brösten känns som mina egna :D
Jag fick känna på både gelehallon och silikon på konsultationen och då tycker jag precis som vaxad skriver.
Hej!
Jellomoon,Cecimón o Just-me: Förstår att ni funderar mycket kring vilka implantat och strl som blir bäst för er.
Efter att jag varit på min kosultation så fick jag lov att komma tillbaka och prova olika strl hur mycket jag ville :) Det känndes verkligen jättebra! Att i lugn o ro kunna prova klämma, känna, vända o vrida :D
Efter mycket om och men blev det slutgiltiga resultatet 380 cc silikon. Mina bröst innan op var totalt obefintliga :( Nu syns inte den minsta skarv eller skavank som gör att man kan se att det är silikon :) Och jag kan ha uringat utan att behöva bh med inlägg!
Så har ni möjligheter att få återkomma och prova vid ett senare tillfälle så tycker jag att det är det bästa för i anslutning till konsultationen är man så himla uppåt bara för att man äntligen är där.
Cecimón: Lycka till med konsultationerna ;)
Missade ju att skriva att jag har mina implantat under bröstmuskeln ;)
Ja du zippy vi här inne har funderat ganska mycket och länge på våra op. Träning är inget alternativ att få tillbaka bröst (tyvärr) :(
Sund o snygg i kroppen är jag redan (enligt mig) men efter barnen försvann brösten :( Jag e 29 år och la in silikon för min egen skull!!
Jahanna_dalarna: Grattis!!!
Cickan: Lycka till!!! Rekommenderar Helosan kräm att ha på ärren, den är fet och antiseptisk ;)
Ha en bra dag allihop :)
Rat: Jag o algit diskuterade detta om våra kalla bröst i en tidigare tråd. Har hört mig för och det verkar vara dem flesta som känner av kylan i brösten :( Det gör inte ont men känns obehagligt .
Ceciliaj: Att jag mådde dåligt hade förmodligen med narkosen att göra :/ För när jag väl kommit upp på rummet så tyckte jag att det var helt ok. Jag minns inte så mycket av att jag mådde dåligt (sköterskorna talade om det).
Jag var inte så sugen på mat men jag fick the smörgåsar o skorpor så mycket jag ville :) ;) :D
Jag fick med ett recept på Tiparol od med hem som jag hade efteråt, dem gjorde verkligen susen :D
Halloj!
mysan99: Visst är det skoj att handla bhar nu när man har något att fylla ut med :) Jag har blivit alldeles galen i att skaffa nya underkläder :D :D
Johanna_dalarna och vaxad: Vad modiga ni är som har haft slangar så i kroppen! Jag själv är jättenojjig när det gäller sprutor mm. Jag knaprade mina piller och bad sköterskan om sprutor när jag hade jätteont. Jag vill lova att jag funderade länge innan jag bestämde mig för op.
När det gäller komplikationer vid bröst op så vet jag personligen bara 2 som fått det. Den ena fick kapselbildning och den andra fick olika stora bröst (som läkaren opererade om)!Läkaren hade gjort en felberäkning eftersom hon hade olika stora bröst innan op.
Näpp nu skall jag gå o natta mig själv ha det gott allihop!