• Maandy

Bröstförstoring (3)

Camomill

Hoppas det blir bra den här gången!
    Har själv råkat ut för en del komplikationer!
    Får man fråga hos vilken klinik du var först och var du nu ska göra om dem?
    Så vi andra blir "varnade"

• Maandy

EnYsterSyster

Har också samma problem som dig! Mitt ena bröst är också ca 1,5cm längre ner än det andra. Har varit så ända sedanjag opererademig för 4 år sedan. Har gått och varit småirritrad över det hela tiden men först nu har jag bestämt mig för att göra om det.

Det är ju som redan vet en hel del risker med operationer och det kan ju bli större "fel" än en nivåskillnad på nån cm. Det kan bli kapselbildning, infektioner,fulare ärr mm.
    Så vänta ett bra tag innan du bestämmer dig för att göra om din operation, kanske är det bara nu som du irriterar dig på skillnaden.
    Om du är ganska nyopererad kan du ju även ha turen att det andra också "halkar ner" i samma höjd.

Kram kram

• Maandy

Camomill

Här i Stockholm tar de flesta mellan 46-55000 för anatomiska gelehallon, vet inte hur det ser ut i övriga Sverige.

Vilken klinik har du varit i kontakt med nu som har speciell vätska mot kapselbildning? Mycket intresserad av detta, har aldrig hört förut.
    Ska nämligen själv snart göra en omoperation och vill minimera risken för kapselbildning.

Jag har dock blivit rekomenderad att inte ta anatomiska gelelhallon eftersom jag redan har en ficka för implantat och då kan dessa anatomiska lättare hamna snett och man kan få "välvningen" på fel plats.

• Maandy

LindaMarie

Det låterju riktigt läskigt! Bara flyttat på sig under en natt sådär!
    Vilken klinik var det hon opererades på?

Svar på tråden Bröstförstoring (3)