Tjingeling RAT!
Jag opererades i onsdags den 14/12. Jo det har gått bra. Har de nya implataten som är droppformade och med livstidsgaranti. De är dyrare men det tycker jag att det är det värt. Jag har valt att lägga in 400 g så att det blir en skillnad som märks utan att för den skullen bli vulgär. Han är noga med propotionerna och att det ska vara etiskt. Ska jag vara ärlig så skulle jag nog med facit i hand ha valt 500, men jag tycker att det är snyggt med stora bröst. Det är dock ändå en markant skillnad så jag känner mig nöjd ändå. Kommer ej i ihåg namnet på lyftet, det började på s.... Jag var väldigt osymetrisk, flyttade nog hö bröstvårtan 3-4 cm upp. Nu ser det dock jättefint ut
Hur det känns...... ärligt.....de som har ammat och har haft mjölkstockning....ta den känslan ggr 2, så känns det de första dagarna. Idag är det bättre, spänner dock som attans runt vårdgården då jag är sydd där i och med lyften och det sitter en massa tejp över som känns för spänd.... det var ärligt
Detta ska ej förskönas, alla har vi olika smärtgränser, men det är lika bra att vara förberedd på det värsta, eller hur?
Kramiz Alex