Inlägg från: ceciliaj |Visa alla inlägg
  • ceciliaj

Bröstförstoring (3)

Hej allihop!
    Nu har jag också hittat hit. Har nu, tre veckor innan op, bestämt mig att gå upp en storlek till 380 ml. Känns mycket bättre, var så orolig att det ska bli för lite.

Cickan:
    Jag hoppas du har hittat hit eller gör det snart! Hur känns det nu, så här nära operationen?

Sossan:
    Går allt bra med boobsen nu? Vore kul att höra hur det känns en tid efteråt..

Kramar!

• ceciliaj

Cickan:
    Vad säger din mamma nu då? Jag ska berätta för min i veckan. Jag är jättenervös även om hon har sagt tidigare att hon förstår om jag vill göra en op. Hon har själv silikonbröst på grund av bröstcancer (hon opererade bort ett bröst och sedan när hon skulle fixa ett nytt så la hon in lite extra i det andra också ). Trots detta är jag nervös..

• ceciliaj

loppalina:
    Hur gjorde du efter operationen, använde du sport-bh? Jag bara antog att man ska göra det eftersom jag läst det på så många ställen. Hur gör de på Carlanderska? Kram kram

• ceciliaj

Cickan:
    Ja, det går nog bra när jag ska berätta det för henne. Är mest rädd för att hon ska berätta hur ont det gör och så.. Hon kommer nog bli orolig ändå. Är skönt att jag inte bor hemma längre iaf, nu kan jag smita iväg när jag inte vill höra mer
    Vart bor du, i Göteborg eller? Vore kul att hålla kontakten efteråt och höra hur det går med tuttarna
    Kram kram

• ceciliaj

EnYsterSyster:
    Hur kommer det sig att ristestet fungerar så? Har aldrig hört det förut.. Trodde att en dl ris motsvarade 1 dl implantat...

• ceciliaj

Okej då hänger jag med. Men detta beror inte av storleken väl? Det är så svårt det här med storlekar.. Hoppas det blir bra med mina 380 ml. Bara tre veckor kvar nu..

• ceciliaj

Hej allihop!
    Idag har jag varit och handlat sköna "efter-operations-kläder". Ett jättefint rosa set med byxor och tröja med dragkedja i fleece. Har även köpt en skön sport-bh. Så nu är jag redo för op! Bara två och en halv vecka kvar nu. Vem är näst på tur förresten, nån som ska operera sig i dagarna?
    Kramar

• ceciliaj

Idag är det 15 dagar kvar till min op. Och jag är helt besatt känns det som. Det är det enda jag tänker på. Svårt att plugga längre stunder när det är så

zippy:
    Jag är 22 år, har just nu 75AA i bh-storlek (alltså inga bröst). Jag vill bara ha en normal c-kupa så att jag kan känna mig kvinnlig. Inga bomber a la Natacha alltså. Har tänkt på detta länge och sparat ihop pengar helt själv.

Cickan:
    Har du försvunnit härifrån? Eller är du bara nervös inför op, det är ju inte långt kvar nu..

• ceciliaj

loppalina:
    Hej! Vad fick du för tabletter efter op? Var det de som gjorde att du mådde dåligt? Känns som man vet det mesta inför op nu, men ändå lite funderingar.. En annan sak också, har man dropp länge efteråt eller kan man börja äta på kvällen efter op? Konstig fråga kanske men man vet ju inte hur det funkar.. Ha det så bra!

• ceciliaj

Cickan:
    Lycka till nu på torsdag, jag håller tummarna för dig! Kramar

Svar på tråden Bröstförstoring (3)