• Linslus

Jag fick en varning :-(

Jag fattar ingenting:

Igår när jag loggade in på BT står det att jag fått en varning av BT.
    Anledningen sägs vara det faktum att jag skrivit "snälla maila min inbox oxå " vilkat jag skrev (tror jag) i ett forum för typsnitt, där en tjej hittat ett vackert typsnitt som nu många ville få mailat från henne. Där alltså MASSOR av tjejer före mig skrivit "snälla maila mig oxå"

Har dom missuppfattat orden som något PORRIGT eller??
    Jag fattar som sagt ingenting

• Svar på tråden Jag fick en varning :-(
  • feb25

okidoki, det var ju tur för så har man ju formulerat sig.

• otroligt_men_sant

Still_A_Miss, har inte upphovsrätten ändrats sedan den 050701 så att den som äger några "smittade" filer är medskyldig?

Hur som helst så låter det konstigt att inte tilldelas ett ärendenummer via mail, om den nu krävs för att kunna överklaga. Alla kan göra fel och det måste finnas ett sätt att rätta till det.

• Still_A_Miss

otroligt_men_sant: det kanske stämmer - måste erkänna att jag inte hållit mig så uppdaterad på ämnet sista halvåret (har endast bröllop i tankarna ).

• Lippi

Linslus:

Det är inte så att du skrev ditt inlägg i den tråden där tjejer ville ha en låt skickad till sig.

Där var nämligen också en massa tjejer som skrivet, skicka till mig och liknande inlägg.

För det är olaglig och jag kan förstå att det ger en varning.

• otroligt_men_sant

Still_A_Miss, rätt inställning samma här

• krammia

Jag fick också den varningen.
    Var för att jag hade bett en tjej att skicka en låt på mail till mig eftersom hon skrev att hon kunde det.
    Lugn, inget kan hända.
    Det är inget brottsligt att ta emot olagligt material men att skicka det är det. Jag trodde (och vet inte än hur det är) att hon hade tillstånd att skicka låten.

• junibrud2006

Åkte också på det där tror jag. Fick en tillsägelse igår. Hade inte en tanke på det där...

• Linslus

Tack för stödet Nej jag skrev inte angående en låt i alla fall...

• R&F

Jag mitt nöt skrev ju om en låt som gick att ladda ner!!!! Idiot jag är ibland. Detta fick jag varning för. Men det var ca en månad sedan som jag skrev inlägget, först igår fick jag varningen. Nu undrar jag ju bara vad jag mer har skrivit för dummt.

Svar på tråden Jag fick en varning :-(