Killar med skägg - 20% snyggare!
I dag var det lite tråkigt på BT så jag startar en ny tråd.
I mitt tycke blir nästan alla killar automatiskt 20% snyggare när de skaffar skägg. Då pratar vi förståss prydligt skägg, inga tomtar. Några komentarer?
I dag var det lite tråkigt på BT så jag startar en ny tråd.
I mitt tycke blir nästan alla killar automatiskt 20% snyggare när de skaffar skägg. Då pratar vi förståss prydligt skägg, inga tomtar. Några komentarer?
Min blivande har skägg, ursnyggt!
min sambo hade inte skägg när vi träffades.. men när han hörde att jag inte hade något emot det, så sparade han ut. och gillade det. och nu tar han nog aldrig bort det.
jag bryr mig inte om ifall det ser ovårdat ut. och inte är det särskilt stickigt heller - snarare gosigt och lite kittligt. det är synd bara när det börjar se ut som harley davidson-skägg. inte min favoritskäggfrisyr.
nåja.. jag håller med TS. det är snyggt med skägg! mmm.. manligt.
förutsatt att man matchar det med brösthår, borde jag väl säga. något sexigare än det finns inte! ååååh..
NokGroda: ja, jag hade nog blivit förvirrad om jag träffade en man med helskägg som inte hade hår på bröstet...
Nyrakade killar är minst 100% snyggare!
Ser rent och fräscht ut!
Hår i ansiktet är såå fult och läskigt. Allra hemskast är stora yviga skägg..ryyser..Finns nog inte en enda kille som blir snyggare med skägg enligt mig.
Ett vårdat och vältrimmat skägg ser minst lika vårdat ut som att ha helrakat. Dessutom tycker jag att det är otroligt manligt, män ska inte vara mjuka och lena som kvinnor. De ska ha skägg och hår på bröstet!
Jag tycker att det beror på vem skägget sitter på. Min man hade skägg när vi träffades men det har han rakat bort nu och har bara en mustasch. Det är mycket snyggare på honom, även om hans skägg var välvårdat och fint.
Men min pappa ser jätteknasig ut utan skägg. Som en stor bäbis i en gammal mans kropp. Helknasigt.
Så det är som med mycket annat: "don" efter person.
Absolut, det ska passa personen! Min sambo ser helknäpp ut utan skägg, för han har inte så mycket till haka så skägget behövs för att få hans ansikte att inte se intryckt ut. Vad elak jag lät nu...
ni som inte gillar skägg.. gillar ni brösthår? =P
Gillar inte heller skägg. Lite tredagarsstubb möjligen, men det räknar jag inte som skägg. Jag tycker att skägg gör att en man ser mycket äldre ut. Det funkar väl när han är kring 20 år, men tycker det är synd när de är lite äldre. Jag tycker ofta att män som rakar av sig skägget ser minst tio år yngre ut. (om de inte är väldigt unga från början så klart). Däremot finns det män som saknar haka - där kan ofta skägget hjälpa till lite.
Och brösthår har jag inte något emot. Sambon har inte så mycket men jag hade inte brytt mig så mycket om han hade haft det.
NokGroda:
Nä, inte hår på bröstet...det kliar så förbannat...och kittlas i näsan
Jag gillar när de har hår på bröstet men inte när de har skägg.
Jag tycker att det ska vara lite hår på bröstet, annars ser han ut som en tolvåring. Men det ska vara mjukt och mysigt hår, och inte för mycket av det.
Gillar inte brösthår heller! Nu syns det ju inte lika väl utanpå, så jag har haft ett sånt hårigt exemplar av kille Gjorde mig inget, men oftast rakade han bröstet och det hade han kommit på själv.
det var värst. själv har jag hållit stora hår-kampanjen för att övertyga om att hår är bra. hahaha...