• Birgittabruden

Killar med skägg - 20% snyggare!

I dag var det lite tråkigt på BT så jag startar en ny tråd.
    I mitt tycke blir nästan alla killar automatiskt 20% snyggare när de skaffar skägg. Då pratar vi förståss prydligt skägg, inga tomtar. Några komentarer?

• Svar på tråden Killar med skägg - 20% snyggare!
  • Birgittabruden

L-N: Ja, "vitryssmustasch" är definitivt inte fint, man ska inte ha skägg om man inte har något så att säga. Men killar som har skäggväxt, tex Ashton Kutcher blev mycket snyggare när han skaffade skägg. Har man inte så mycket skäggväxt kan man ju ha nån sån där cool variant där man har lite skägg nånstans... kan inte riktigt förklara vad jag menar...

• EhjärtaK = sant

Jo, det är nog så att mycket intryck från barndomen hänger kvar .

• Meddelande borttaget
  • Ettolrach

Tycker renrakade män är snyggast, det är få män som jag tycker är snyggare med skägg, jag tycker helt enkelt inte om skägg på män.

Min käre man har skaffat sig ett så tyvärr får jag står ut med en skäggig man (jag älskar honom som han är såklart, önskar bara han kunde släppa sin fixa idé om skägg).

• Nyfiken gul , nu fru

oj oj oj....

jag går ingång i 190 knyck på män som har mustasch eller skägg..... *slurp*

ansat förstås o inte längre än max 5-6 dagar långt....

Men dock ska skägget sitta på killar över 35....

det värsta som finns är dessa snorhyvlar som ännu går i skolan som har glesa fjun som sticker ut här o där o täckt av massa äckliga finnar o raksår..... *isch!!*

• Birgittabruden

nyfiken gul: trevligt med lite medhåll! Även om jag kan tycka att skägg är snyggt även på yngre killar. Kan ju ha något att göra med att min pojk hade skägg redan när vi träffades i slutet av tonåren.

• Nonika

Jag gillar inte hår överhuvudtaget Förutom mitt egna som jag har på huvudet då.

Men visst kan det vara snyggt med ett vältrimmat fint skägg.

Jag föredrar dock min sambo sen han rakade av sig skägget och bara sparade en liten snutt under underläppen.

• Swiss!

åh, ge mig en man med skägg och gör det NU!;)

• Frances

Mums for stubb :) Min pojkvan ar som sexigast med stubb. Han ser lite for 'ung' ut annnars kan jag tycka :D Manligt med lite stubb!!

• Lilla spöket Laban

Uäck, gillar inte alls skägg, tycker det är sååå ofräscht. För att inte tala om mustasch som jag tycker är helt horribelt fult på alla. Och alla sorter av getskägg och annat tramsigt som liten plutt under underläppen går också bort.

Däremot tycker jag ofta det är supersexigt med 2(-3)-dagarsstubb.

Svar på tråden Killar med skägg - 20% snyggare!