Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Förresten tjejer har ni några goda recept på något till vår efterrättsbuffé? Jag och min pappa har nämligen bestämt att vi ska ha det på bröllopet. Vi är riktiga gottegrisar båda två. ;) Först hade vi bestämt att vi bara skulle ha bröllopstårta, ingen efterrätt. Johan och hans släkt är nämligen inte så mycket för sånt. Men sen började jag fundera och disskuterade med min kära far, och vi tycker båda två att efterrättsbuffé blir klockrent! Så nu blir det så! :D Men jag behöver en massa goda tips!
Lindha och vårbrud: min m2b har (nästan) lovat att han kan tänka sig att stanna i stan och köra oss hem Om vi inte stannar längre än till tio, men det tror jag inte att jag orkar ändå
Låter ju kanon Trollvinter! :D Sandra kanske följer med, men hon får väl oxå plats?
Charleston
då är den lagom lång till dig.. vill du köpa? ;)
Trollvinter
Låter ju super. Tror inte heller att jag borde vara ute längre då. Inte om man skall upp kl 6 dagen därpå för att jobba. De som vill kam ju alltid festa vidare.
Vet ännu inte om Sandra har möjlighet att följa med ut men om hon har det skulle det vara super om hon också fick åka med hem till Älvängen
Om V ångrar sig så säg vad vi kan muta honom med
Ha ha, ja det ska jag göra! Inga problem med platsen - vi får plats fem i bilen, så Sandra får plats hon också
Nu har jag ändrat till 16 personers-bord på la sombrita. Han trodde det kunde bli trångt, men att det nog skulle gå. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :D
det är lugnt, vi knör väl ihop oss.
Knör, är det Göteborgsslang? Det lät lite bonnigt faktiskt, hehhe
Härligt! Blir en massa människor att prata med då, får se till att fixa en namnskylt på jobbet, är ganska säker på att barnen kan hjälpa till :)
Är också nybakad lärare, började mitt jobb nu i september.
Jag har tillbringat helgen på Särohus spa :) Min kära faster fyllde 60 och bjöd in alla nära och kära till middag och bad. Hur skönt som helst! Känner mig som en ny människa och jag och min sambo beslutade enhälligt att det var så vi skulle tillbringa dagen efter bröllopet också eftersom bröllopsresan blir först några måndader senare då vi vill undvika vinter på Nya Zeeland.