• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

alla utan bestmannen har svarat ja än så länge..

ja, just det lindha, du har ju också gått klipp oc klistra ;)

• ninni7805

hmm hur ska jag som naturare klara av att fixa en namnskylt?? ni barn och fritidare får hjälpa mig ;) *fniss* nää jag ska nog oxå klara att knåpa ihop ngt..

måste ta och kolla in la sombritas meny jag me! annars kommer det bli svårt imorgon ;)

• ninni7805

precis kollat in menyn... ojojojoj va gott det låter!!! beslutsångest! och så längtar man ju bara lite ner till mamma och pappa i spanien ;)

• Lindha

Jag har kollat in menyn men har trots det inte bestämt mig. Det fanns ju så himla mycket som lät gott. :)

Vårbrud och Trollvinter det går en 600-buss från Nisseplatsen kl 21.45. Vad tror ni om det?

• Princessdiamond

ninni

satt och kollade den för en stund sedan..
    och håller med om att många, de flesta, va vidriga.. men ett par stycken tyckte jag faktiskt om :)

har precis stått och fixat med min egen faktiskt.. testade kjolen ign för att se hur mkt för lång den va.. och det va ca 20 - 25 cm... så hur hon kan få det till att de sytt efter de mått jag skickade kan jag inte förstå.. men men
    jag kan inte bestämma mig.. funderar på att sälja den och beställa en ny.. antingen en likadan, eller en annan.. jag vet inte..

www.maggiesottero.com/catalog/window.php
    så här ska den se ut

cgi.ebay.com/WG0543-TRISTA-MILLY-BRIDAL-WEDDING-GOWN-SIZE-2-30_W0QQitemZ8236135313QQcategoryZ63851QQtcZphotoQQcmdZViewItem
    så här SER den ut (plus att den e ca 25 cm för lång)

www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php&totlines=-1&PHPSESSID=5b9f86fb7fcb8ee6ccc4935f4cc0bd8e
    den här är jag intresserad av (den första till vänster, nr 4066)

vad tycker ni tjejer..??
    om jag säljer den jag har behöver jag inte betala massa extra för att sy upp den..

• maritim

Lindha; alla här verkar vara goa och glada brudar så jag känner mig ganska lugn :) Några verkar vara lärare, jag med fast jag undervisar gymnasieelever. Fast jag gick också Barn och Ungdom på gymnasiet, det som sedan bytte till Barn och Fritid.

• Lindha

Hmm.. svårt Princess! Din klänning är ju ganska lik orginalet ändå. Tycker det verkar onödigt att beställa en ny likadan. Varför är du tveksam? är det bara pga längden?

• ninni7805

princess:
    håller nog med lindha om klänningen.. tycker din är supersnygg och jag tror inte det blir så superdyrt att lägga upp den väl?
    ska erkänna att jag gillar den du har nu bättre än den nya du kollar på.

• Princessdiamond

jag gillar båda lika mkt..
    jo det e dyrt att sy upp.. får nog räkna med en tusing eller så...
    och ni kan ju se på originalet och kopian att kjolen inte e så lik..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2