• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Brud aug 2005

Vart ska ni på resa då?

• junibrud2006

Ja, vi har ju inte bokat ännu, men det lutar åt Taormina, Sicilien. Var där förra våren och det är bara sååå underbart.

• Brud aug 2005

Det låter väldigt mysigt..Massa god mat och rödvin också :)

• Brud aug 2005

Det såg jätte mysigt ut...det är säkert väldigt romantiskt ;)
    Ska ni åka direkt efter bröllopet?

• junibrud2006

Som det är i år och det var så även ifjol när vi åkte så går planen onsdagar så det blir väl ett par dagar att landa och sedan iväg.

Det är enormt mysigt - världens bästa plats. Visst kostar just Taormina både en och två kronor mer - men en sådan här gång kan man ju vara värd det, eller hur??!

• hallonpaj

feb05: det är på kirurgin tror jag (borta på lasarettet, om jag kommer ihåg rätt). har svartån som min mottagning...
    för två år sen sa de att det var två till två och ett halvt års kö till att operera bort dem... verkar underligt... lycka till med operationen!!

• Helle74

Nu har jag opererat första ögat (för att så småningom slippa glasögon och linser), har legat i sängen i 2 dygn. Allt verkar ha gått bra men jag ser väldigt suddigt än så länge, kan ta upp till 10 dagar innan jag börjar se igen. Det var lite läskigt med laserbehandlingen men jag fick en lugnande tablett innan så då kändes det ganska bra. Jag hoppas att jag ser bättre nästa vecka så att jag kan ta mig till träffen. Trevligt helg på er alla, synd att man inte kan gå ut i det fina vädret (det gör extra ont i ögat när solen lyser). Vi ses nästa vecka

• Brud aug 2005

Vad skönt att det känns bra Helle, för det lär ju ha varit en rejäl pärs för ögat...När är nästa operation då? Är du sjukskriven nu då?

• junibrud2006

Helle74 - Ta hand om dig och dina ögon! Hoppas vi ses nästa torsdag!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!