• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Billa

Ush! Jag har dragit bort en visdomstand.hade ett litet hål i den, men dom sa att det va lika bra att dra ut den. Slapp operation, men den satt hårt så det va ingen trevlig upplevelse ändå! Hehehe! Hade så myck bedövning så jag kände inte att jag råkade bita mig i kinden ett antal ggr, kändes destomer när bedövningen släppt! Ajajaj!

• Gabbies

jag har inte ens fått mina visdomständer.. hehe tur det för det verkar bara vara problem..

• junibrud2006

Inte jag heller... Har till och med en mjölktand kvar.

• Helle74

feb05: du har mail, hoppas jag

• Västerås 2004

Hej ! Funderar på om jag också får komma nästa torsdag 13/10 på BT-träff, tror att jag kan i alla fall??? Har inte jag varit hos dig Brud aug ??? Det var längesedan jag var här och vill gratta dig Brud aug till resan och bröllopet. Själv kommer jag med rundare mage än vanligt.

Sakanr lite bröllopsplanering bara.

Jag hoppas att jag kan komma.

Cecilia

• hallonpaj

brud aug05:
    min mejl är: hallonpaj242@yahoo.se

apropå visdomständer - sitter och väntar på att få min kallelse om att dra ut dem, har stått i kö nu i två år (*suck*). den borde komma snart eller om ett halvår, iaf enligt vad de sa då...

• Gabbies

Jag har dock inga mjölktänder kvar.. dom drog ut dom 5 jag hade kvar när jag var 15 för att dom "vuxentänderna" höll på att växa ut bakom typ..

• junibrud2006

Jag har ingen tand under mjölktanden. *snyft* Men det går bra med mjölkis med!

• weddingphoto

vilka är det som dyker upp nu då den 13:e oktober.. det ska bli så spännande... äntligen få snacka bröllop med några som inte tröttnar ;)

• junibrud2006

Tror och hoppas det fortfarande är den här listan som gäller. Saknar någon sig själv så är det bara att lägga till!

Torsdag 13/10 klockan 17.00 hemma hos Brud aug 2005. Det kommer att finnas fika för de som vill ha.
    Agnelia
    Billa
    Junibrud2006
    Brud aug 2005
    Weddingphoto
    Feb05
    Stråla
    Elfva
    Emrika
    Gabbies
    Helle74
    Västerås 2004

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!