• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Hemligt ( fast inte längre)

skrivit, ska det givetvis vara

• Linslus

Ingen som vet något om City Spa i Uddevalla?

• Orustbrud

Linslus:
    City Spa är ganska så nytt i stan och jag flyttade tillbaka hit i september så jag har inte hunnit höra något om dem. Jag ska kolla med en kompis som brukar veta det mesta.
    Ett annat ställe som jag tror ska vara bra är "Topp till tå" (Om du varit på Madame Glamour så hänger det ett fint bröllopsfoto bakom kassan. Hon är "fixad" där.)
    Kan vara värt att kolla upp och jämföra priser.

• Linslus

Orustbrud: tack skulle bli jättegld om din kompis visste något om dem...
    Tack flr tipset med "topp till tå"! Ska kolla upp det idag

• 2006Std

Augustibrud-06

Ringde Rannekärr för ett par dar sen...angående häst o vagn, de tar ca 2500:- till 3000:-. Man fick själv välja hästar o kunde ev få en blomsterbåge på vagnen.

Det verkar inte som man kan få det billigare än 2500:- för även på småställen tar det ju dom priserna....vet inte hur vi ska göra....ville ju åka häst o vagn!

• vera08

Linslus:
    Har du kollat upp "topp till tå"?

• Linslus

nej det var fullkomligt KAOS på jobbet igår så jag hann inte med tänkte sen att dom nog stängt när jag kom hem vid 19-tiden...

Men nästa vecka friska tag!

• vera08

Linslus:
    Ska ni dekorera i eller utanför kyrkan något?
    kan inte riktigt släppa hur (eller om) den ska fixas nu innan jag har sett den...

• Orustbrud

Linslus:
    Jag kollade med min kompis och hon hade bara hört bra saker om City Spa. Gulliga människor, bra bemötande. Det enda som skulle kunna dra ner var att det kunde vara lite dyrt. Men om jag inte minns fel hade väl du fått en helt OK deal?
    Jämför med några andra, annars tror jag att du kan känna dig helt trygg.

Svar på tråden Stenungsund 2006