pappa betalar
min pappa betalar vårat bröllop,
ska själv betala klänningen ca 7500.
Jag har inget välbetalt jobb, hur ska jag ha råd?
jag vill verkligen ha den här klänningen...
min pappa betalar vårat bröllop,
ska själv betala klänningen ca 7500.
Jag har inget välbetalt jobb, hur ska jag ha råd?
jag vill verkligen ha den här klänningen...
Alltså, pappa betalar hela bröllopet.
Har du ens föreställt dig vad DET kommer kosta? Då måste ju ni kunna bidra med att spara ihop 7500 (om du nu måste ha en så dyr klänning).
Det tycker iaf jag är det minsta ni kan göra....
Lycka till
Om ni får hela kalaset betalt, och du inte förstår hur du ska ha råd med en klänning, kanske ni inte är redo att gifta er än
Snäll pappa du har, jag skrev i en annan tråd och undrade om han även ska betala för sällskapsdamen? Är så nyfiken så jag måste nästan spamma forumet för att få svar från dig!
Gable
Sällskapsdam?
Jaha haha! Ja nu blev jag oxå nyfiken. Fast nog är det nåt skumt med det här. Vi kanske inte borde göda hennes trådar med inlägg.
Jag tror att vår TS hade lite att göra inatt och hoppades att få igång oss därav detta inlägg.
Sedan har hon vid ungefär samma tidpunkt skrivit detta.
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1237083.html
Så jag tror också att hon är ett TROLL!!
Snäll pappa du har...
Men varför bjuda så många gäster om ni har dåligt med pengar?
Själv skulle jag aldrig låta min pappa betala mitt bröllop. Ok, han skulle kanske få bidra med LITE, men jag vill inte att nån annan ska behöva betala för att jag vill gifta mej. Men alla gör på sitt sätt, ville bara ge min åsikt:)
Är ellinor1 samma som carro3?
Var det inte hon som hade alla olika förhållanden men inget seriöst? Och nu pratar bröllop?
Det är ju inte så att någon får betalt per antal svar vi får i våra trådar. Vi är ju här för att vi tycker att det är kul och fiction kan ju vara underhållande. Så länge som man fortfarande kan hitta de trådar som man finner intressanta, så ser jag iaf inget problem med det.
men herregud... vilka problem du har?!!
Tänkte bara att om hon är ett troll så ska vi väl inte göra precis det hon vill: bli provocerade! Men men. Klart alla får skriva. Jag tänker följa tråden så länge den lever och är intressant. Men trollen ska bort och därför vill jag inte skriva mer ifall så är fallet.
ja vi får hoppas att det är ett riktigt trassligt troll.....men det verkar inte så...
ha ha ...jag kommer oxå följa denna tråd :)
Ellinor 1
varför gifter ni er om ni inte själva kan stå för något? Vi ska oxå gifta oss (precis som alla andra här) men vi väntade tills vi kände att vi hade råd att göra det! Sedan kommer vi oxå att få små bidrag av släkt och vänner i stället för present, men det är ju inget vi räknat med från början. Varför 150 gäster om ni inte betalar själva? Jag skulle ha skämts... Hoppas du bluffar...