Några 80-talister som står brud nästa sommar??
Vore kul och ses på en fika!
Vore kul och ses på en fika!
BT-chat? Det är ju aldrig någon där tycker jag. När jag kommer in så sticker alla
halloj.. född 80,stockholmare kyrkan bokad 19aug-06... man kanke får va med?
Det får du gärna!!
hurra! Vi är bosatta i stockholm men min M2B är fån ume så vi ska gifta oss där.Har hittills bokat lokal och kyrka, bröllopssvit och frisör.. hittat klänning som jag ska låta sy upp. Vet inte om man kan planera så mycke mer så här tidigt.. hur långt har ni kommit? Har ni några roliga tips typ musik, teman mm?
Jag kan inte boka någonting förrän efter nyår *grrrrr* Så det enda jag tror jag lyckas med än så länge är att skaffa klänning (hoppas jag, osäker på folket på ebay) och bestämt hur våra inbjudningskort ska se ut eftersom jag gör de själv
på lördag ska jag åka och kolla på en lokal.hoppas hoppas att den är bra.så att man kanske kan få börja planera annat..
det känns svårt att planera innan man vet var man ska vara..
Har varit tillsammans med min blivande i 2,5 år, och det känns verkligen hur bra som helst.
Han är fem år äldre än mig så i hans "krets" så är det inte så tidigt..
Det som gör det extra kul är att han gick ner på knä och friade, känns såå bra ist för att planera det tillsammans. Men det är min åsikt..
Bluebride - jag är hällbybo. Du´rå?
Lojna - Fotbollsproffs ;), Evelina här!
Jag har ett 8 år långt förhållande + 2 söner, Volvo och radhus... känns som det är dags för giftemålet nu!
Lilltån
Både och! Bröllopssugen, självklart. Och så har vi varit tillsammans i fyra år i januari, förlovade i tre... Och samma som Augusti05! så har jag en äldre pojkkvän, 29. Så det känns inte så tidigt! :)