• Augusti05!

Några 80-talister som står brud nästa sommar??

Vore kul och ses på en fika!

• Svar på tråden Några 80-talister som står brud nästa sommar??
  • pizzi

ja princessdiamond verkligen bra jobbat.själv har man nästan allt kvar.jag bor också i stockholm.

• Bluebride2006

Vem har inte allt kvar. Det enda jag har lyckas med är att ha bestämt äntligen hur mina inbjudningskort ska vara, jag gör den själv.

• Princessdiamond

Augusti05!

hihi
    jag tror det ska gå bra för dig :)
    det e bara jag som har blivit ett sånt planeringsfreak, så när jag börjar med ngt så sitter jag tills det e klart..
    våra inbjudninar e tex färdiga i kuvert med adress på å allt ;)
    måste dock ändra lite i infobladen, men det e nästan bara bra.. då har jag ngt att göra :D

nä, men ärligt.. det e säkert massa småsaker kvar som man inte tänker på..

vi har inte pratat med kantorn än, och blommor e inte bestämda..
    bordsdekorationen e väl iofs i stort sett klar.. men vad gäller min brudbukett har jag inte en aning.. finns för mkt fint!!

• Princessdiamond

jag bor ju då i gbg... om ngn va nyfiken :D

så jag får väl va med här å tjöta, men tyvärr missa fikorna *suck*

• Lojna

Augusti05!
    Är själv inflyttad stockholmare, kommer från Etuna. Med andra ord är jag inte så bra på stan! Men Bluebride2006s förslag låter väl utmärkt! :)

• Swedie

Jag är också 80-talist! Men jag är 83:S :) Kul att se att vi är så många :)

• Augusti05!

Ska vi köra på Bluebride2006 förslag eller?
    Om det är någon som vill ses alltså..

• Kotte

Hej, född 80 och blivande brudgummen e född 81. Vi gifter oss 27 maj i min hemstad Enköping. Var antingen det eller hans barndomsställe Värmdö, Ingarö k:a, men där måste någon av oss vara skriven för att kunna boka kyrkan innan årsskiftet. Känns för riskabelt att hänga på låset 2: januari... Har hittat de ringar vi vill ha, köpt min klänning, bokat kyrka, bokat stora vita partytält att ha på mina föräldrars tomt, gjort inbjudningslista, charmat toastmadame, blivit beroende av BT-chat...

Svar på tråden Några 80-talister som står brud nästa sommar??