Några 80-talister som står brud nästa sommar??
Vore kul och ses på en fika!
Vore kul och ses på en fika!
ja princessdiamond verkligen bra jobbat.själv har man nästan allt kvar.jag bor också i stockholm.
Vem har inte allt kvar. Det enda jag har lyckas med är att ha bestämt äntligen hur mina inbjudningskort ska vara, jag gör den själv.
Augusti05!
hihi
jag tror det ska gå bra för dig :)
det e bara jag som har blivit ett sånt planeringsfreak, så när jag börjar med ngt så sitter jag tills det e klart..
våra inbjudninar e tex färdiga i kuvert med adress på å allt ;)
måste dock ändra lite i infobladen, men det e nästan bara bra.. då har jag ngt att göra :D
nä, men ärligt.. det e säkert massa småsaker kvar som man inte tänker på..
vi har inte pratat med kantorn än, och blommor e inte bestämda..
bordsdekorationen e väl iofs i stort sett klar.. men vad gäller min brudbukett har jag inte en aning.. finns för mkt fint!!
jag bor ju då i gbg... om ngn va nyfiken :D
så jag får väl va med här å tjöta, men tyvärr missa fikorna *suck*
fikorna?
Augusti05!
Är själv inflyttad stockholmare, kommer från Etuna. Med andra ord är jag inte så bra på stan! Men Bluebride2006s förslag låter väl utmärkt! :)
fikan/fikorna
Jag är också 80-talist! Men jag är 83:S :) Kul att se att vi är så många :)
Ska vi köra på Bluebride2006 förslag eller?
Om det är någon som vill ses alltså..
Hej, född 80 och blivande brudgummen e född 81. Vi gifter oss 27 maj i min hemstad Enköping. Var antingen det eller hans barndomsställe Värmdö, Ingarö k:a, men där måste någon av oss vara skriven för att kunna boka kyrkan innan årsskiftet. Känns för riskabelt att hänga på låset 2: januari... Har hittat de ringar vi vill ha, köpt min klänning, bokat kyrka, bokat stora vita partytält att ha på mina föräldrars tomt, gjort inbjudningslista, charmat toastmadame, blivit beroende av BT-chat...