• majasmarie

Beroende...

Någon mer än jag som börjar bli smått beroende av Bröllopstorget? Jag hinner knappt ur sängen på morgonen innan jag kollar om det hänt nåt spännande och vad är det sista jag gör innan jag går och lägger mig? Jo kollar BT... *puh* kanske måste läggas in på avvänjning

• Svar på tråden Beroende...
  • Lyckliga Fru L

Jag har inte några barn heller och det behövs inte för att surfa runt på FL, där finns en hel "drös" forum!

• Bluebride2006

Jag är också beroende, nu mer än förr. Men är för tillfället dyster pga 3 saker. Vi har inte råd att kvittera ut våra förlovningsringar, då vi hade hoppas att en rörmokarräkning inte skulle komma förän nästa månad. Åh, vi trodde att vi skulle ha råd att kvittera ut dem. för det andra så jagar jag mannen jag köpte min brudklänning på ebay för att få tag i kollinummer. Jag vill inte verka tjatig på honom, det sista jag vill är att bli blåst. För det tredje så väntar jag på bröllopstidningen från Amelia, känns som en evighet sen jag beställde den.

• Ofelily

Lyckliga fru L:
    Så man kanske ska prova på FL också säger du? Bli besatt av två sajter... Jobbigt!

• majasmarie

Ofelily

Jag gjorde ett försök men bestämde mig för att inte titta närmare. Jag har inte tid att vara beroende av två sidor, min sambo blir tokig om jag sitter framför datorn mer än jag redan gör...

• Ofelily

Majasmarie:
    Det låter som du har det som jag...
    Min karl tycker att jag är helt sjuk som surfar så mycket på BT.

• IngridMarie

FL är _inte_alls_ så kul och beroendeframkallande som BT, tycker jag. Det är jag mycket glad för, tiden räcker inte till två sånna här skojsiga forum.

• Bluebride2006

+ att jag är arbetslös och hitta jobb är väldigt svårt.

• guppien

Usch ja, jag känner mig oxå beroende av BT Faktiskt gillar jag det inte, och jag ser verkligen fram emot bröllopet om 3 v!!! Sen lugnar det sig nog lite..har ju 100 000 saker att göra istället för att hänga här

• Klok?

Kolla min tråd svårt att slita sig - separationsångest så får du en del svar där också! Det är svårt

• elora

BLUEBRIDE:
    Tänker på dig!!! Är i samma sist själv vad det gäller taskig ekonomi men vi ska ändå kämpa o spara till vårt wedding. Nu eller aldrig känns det som.

OCH jag är blivande arbetslös när jag varit mammaledig...
    Ska vi tröst-festa ihop? *skratt*
    :) Jenny (stenis35@yahoo.se)

• elora

MAJASMARIE:

När jag väntade barn ifjol satt jag konstant på Allt för föräldrars forum, och det var likadant, man gick iväg med tösa till dagmamman och sen häckade man framför datorn, dag som sena kvällar...Inget vidare sällskap var jag direkt. Men kul var det...och nu är jag alltså här och känner att det börjar dra åt samma håll ;)

• Bluebride2006

Nåja, klänningen har löst sig, ringarna får vi kvittera ut nästa fredag och tidningen märkte jag att jag redan hade och hade tur att den aldrig kom fram heller, det hade blivit någon miss.

jag har också haft bröllop som hobby, tror det är sen 98, så Ofelily du ligger ett år före mig :D

• Ofelily

Ja, snart har man varit bröllopsbesatt i 10 år... Är man frisk eller!???

• NokGroda

jag är jätteberoende. min sambo börjar lessna litegrann och hotar med att komma hit och skriva han med.

jag vill inte veta hur många gånger jag uppdaterar senaste-sidan varje dag.

fanken.

• Ofelily

Hahahahaha! Det är så sköööönt att höra att man inte är ensam om sitt sjuka beteende!

Svar på tråden Beroende...