• majasmarie

Beroende...

Någon mer än jag som börjar bli smått beroende av Bröllopstorget? Jag hinner knappt ur sängen på morgonen innan jag kollar om det hänt nåt spännande och vad är det sista jag gör innan jag går och lägger mig? Jo kollar BT... *puh* kanske måste läggas in på avvänjning

• Svar på tråden Beroende...
  • Ofelily

Lyckliga Fru L, jag är inte säker på att det kommer att lägga sig för mig... Antingen byter jag till FL, eller så kommer jag utbilda mig till bröllopskoordinator eller nåt... haha

Majasmarie, även de två åren går fort. Tro mig. Jag var nyss där. Och jag tror att även detta år fram till bröllopet kommer att gå alldeles för fort och att jag inte kommer att förstå vart dagen tog vägen?
    Vart bor du och vart ska ni gifta er, har ni planerat det ännu?
    Själv bor jag i Stockholm och ska gifta mig borgerligt, men vi vet inte ännu var.

• Ofelily

Tant Pernilla:
    När gifte du dig? Känner att jag kommer att bli som du...

• majasmarie

Var är inte bestämt än. Det kommer att bli borgerligt och det kommer att bli utomhus i mitten av augusti, som det ser ut nu. Vi bor i Skåne och det finns ju hur många vackra platser som helst att välja på, men vi har enorma släkter båda två så vi funderar på hur vi kan göra det enklast för alla med boende.

• Ofelily

Vad kul att du också ska gifta dig borgerligt! Vi ville också vara utomhus, men min blivande måste plugga utomlands och kommer inte hem förrän tidigast i början av september. Så vi kände att det måste finnas lite tid där emellan för att fixa hans kläder osv. Så nu blir det mitt i höstrusket... Inte kan man väl gifta sig utomhus i november?? Nä, fy vad kallt!

• Pilularia

Jag med...

Har inte ens ett datum än, men det går ju att drömma och planera!

• majasmarie

Ofelily

Det kan ju bli kallt, och det verkar dumt att chansa. Finns ju massor med vackra lokaler också att gifta sig i. Har ni bestämt något ännu?

• Tant Pernilla

Ofelily: Jag gifte mig i mitten på juni förra året... Borde väl byta till Familjeliv, men det här är så kul!

• Miss Em

Jag ar ocksa drabbad!

Har funderat lite over vad jag ska gjora med all min tid som jag far over efter att brollopet om jag inte surfar har.....

• Ofelily

Nej. Jag har bara tittat på lokaler på nätet än så länge, måste kolla in några snart. Dels vill jag ha det bokat och dels åker min blivande till Singapore vid jul...

• Ofelily

Jag förstår dig Tant Pernilla! Jag har ju inga barn, så jag kommer nog att bli kvar på BT tills dess i alla fall...

Svar på tråden Beroende...