• majasmarie

Beroende...

Någon mer än jag som börjar bli smått beroende av Bröllopstorget? Jag hinner knappt ur sängen på morgonen innan jag kollar om det hänt nåt spännande och vad är det sista jag gör innan jag går och lägger mig? Jo kollar BT... *puh* kanske måste läggas in på avvänjning

• Svar på tråden Beroende...
  • Lillpysch

Jag med...undrar varför?? :)

• Ofelily

Denna tråd kommer nog få mååånga svar...
    Min blivande tycker att jag är sjukligt beroende... Själv tycker jag det är helt otroligt roligt!! Nu har vi dessutom fastställt en budget också, så nu känner jag att jag måste börja göra något mer konkret snart. Måste ut och shoppa!!

Det hela blir ju inte bättre av att man går arbetslös för tillfället...

• majasmarie

Jag med, sitter mest och drömmer eftersom vårt bröllop inte är förrän två år och till dess hoppas jag verkligen att jag har fått jobb. Frågan är hur mycket information som får plats i denna hjärna innan den börjar koka.

• Ofelily

Haha Det får nog plats en del innan du blir kokt... Själv har jag surfat bröllop sedan jag hittade den första sidan 1997... Min största hobby och dröm ska nu äntligen bli verklighet!! I november nästa år gifter vi oss, du då? Vi var inne på juli-07 men orkade inte vänta...

• Lyckliga Fru L

Det var jag också, man bara lugn, det lägger sig rätt bra när du gift dig..

• Lyckliga Fru L

...glömde... nu är jag beroende av Familjeliv istället..

• majasmarie

Augusti 2007, vi har nyligen förlovat oss och med tanke på att vi båda är nyutexaminerade och alltså utan jobb för tillfället så fick vi vara realistiska och vänta i två år. Hade kunnat gifta mig i morgon om vi bara hade haft pengarna...

• majasmarie

Lyckliga fru L: dom säger ju att man ska ersätta sitt beroende med ett annat :)

• Tant Pernilla

*hehe* Tycker nog att min beroende av BT blev _värre_ efter jag gift mig... *suck*

Svar på tråden Beroende...