Inlägg från: Grisaknorr |Visa alla inlägg
  • Grisaknorr

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Ser du något där ?? Eller dom kommer inte in än ??

• Grisaknorr

Amy1

Jag fick jätte anfall av magkatarr.... började kräka och fick sitta på toa hela natten Roligare saker kan jag ju hitta på miss i nassen !!
    Fick ditt meddelande

E+P

Jo nu vet jag ju vem du oxå är ! Sara förklarade..... Dig kom jag på direkt.... Vet inte varför... *s* Sen P fick jag tänka till lite på... men så kom jag fram till rätt ! Va inne på Robin ett tag men d va ju INTE rätt *s* Sen va jag inne på en annan kille... minns inte va han heter men jag vet att han bor här i färlöv än.
    Jaja jag kom ju på rätt tillslut !!

Va roligt !! Men synd att ni inte kom till Sara ! Jätte mysigt va d !

Hoppas du känner dig bättre nu då så jag får fler å snacka med ! Höll ju på tragga ihjäl Amy1 igårkväll *s* Jätte kul hade jag !!!!

• Grisaknorr

Min-Ah

Tack ! Tog ett tag innan jag fixade d men skam den som ger sig !

• Grisaknorr

Paulinas

Ska ni oxå ha Villandsgården ?? Eller ni har hittat något annat *s* ?? Hur många gäster ??

• Grisaknorr

Åhh!! Vet inte hur vi ska göra med maten än....
    Va inne på brunnen.nu. Inte jätte mycket info där...... Va kostar d å hyra ??

• Grisaknorr

Hallå !! *eko*

Va tomt här ä !!

Jag kan tyvärr inte komma på fredag om det blir träff av... Lillsonen fyller 2 på söndag och jag känner lite paniken över allt jag ska måla å puttsa klart innan *s*

Ja... tänkte bara se om någon kulig va här å ville tjabba litta !?

• Grisaknorr

Gumsigos

Jag vaknade här om natten... satte mig upp isängen å tänkte "Gumsigos" !!

Haha, undrar om d ä för jag läst ditt namn här mycket eller om d ä nallen i "Kodnamn grannungarna" !!
    I vilket fall som så asgarvade jag dagen efter när jag kom på va jag gjort !!

• Grisaknorr

Gumsigos

Den filmen rullar ganska ofta här hemma den oxå........ förmodligen överdos av gomsigosar då

• Grisaknorr

Min-Ah

Planeringen går framåt.... Fått ett ja från barnens faster (dom 3 äldsta)om att fotografera heeela långa dagen. Hon är hobby fotograf, så otroligt duktig ! Hade sin värsting kamera med sig idag, fotade barnen (haft kalas) Ooooo den SER bra ut iaf *haha*

Amy1

jag har mailat Studio Capelli och fått pris. Kopierar därifrån så du får rätt...

Ex 1: Relaxavdelningen 1 timme inkl. frukt och fruktdrink, Medicinsk fotvård, Helkropp oljemassage, Nagelförlängning (fransk eller vanlig) inkl. smycke, make inkl. test, håruppsättning inkl. test och vi hjälper Dig att bli klädd med brudklänning och liknande. Allt detta för 3500,-

Ex 2: Relaxavdelningen 1 timme inkl. frukt och fruktdrink, Medicinsk fotvård, Halvkropp oljemassage, Spa-manikyr inkl. paraffinbehandling, make inkl. test, håruppsättning inkl. test och vi hjälper Dig att bli klädd med brudklänning och liknande. Allt detta för 3290,-

• Grisaknorr

Min-Ah

Jag har allt klart i tankarna..... nu behöver jag bara till IKEA och köpa glas, som jag ska skriva namnen på,istället för bordsplacerings kort. Ska köpa dom där "pluttarna" oxå, små glas sakerna. Någon som vet om dom finns i rosa ?? Den färgen va inte med på hemsidan.. hmm...

Någon som vet vart man kan och vad det kostar att hyra linne servetter ??

Har nog fått tag i en kock oxå !! Ååååå !! Kan inte någon bara ge mig bra å go å enkel å praktisk, lyxiga mat tips !? haha va frågor jag hade !!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!