• confetti

hårig flickvän?

Hur skulle ni reagera om ni satt på en buss och kysste er pojkvän en gång och klappade honom på kinden för att ni tycker så mycket om honom och han då kommenterar att du har väldigt mycket mustasch i ansiktet? Och sen säger att du har jättehåriga armar också...!

Jag bara undrar hur andra tjejer skulle ta sånt. Intressant att höra. Jag är förresten ingen typiskt hårig tjej heller men vistt har jag lite fjun på läppen men det har ju de flesta och hårigare armar har jag också sett.

• Svar på tråden hårig flickvän?
  • confetti

Det är kul med lite synpunkter... :)

Visst har jag sinne för humor men jag tyckte i och för sig inte att hans kommentar var särskilt kul.

Seriösa är vi absolut.

I två år har vi varit tillsammans snart.

Japp jag är känslig för kritik, iallafall när den kommer från min pojkvän. :/ Annars bryr jag mig inte så mycket och jag vet ju att jag är bra i vilket fall som helst.

Jag ville bara höra hur andra skulle ha reagerat för det är kul att diskutera sånt.

• confetti

Mastermind

Han tyckte att jag var alldeles för känslig av mig och att det var menat som ett skämt!? Han har sagt nåt liknande innan också och då blev jag inte glad heller så jag tyckte det var onödigt. Hade jag varit en av hans killpolare hade det varit en annan sak. De har mycket råare jargong.

Svar på tråden hårig flickvän?