• confetti

hårig flickvän?

Hur skulle ni reagera om ni satt på en buss och kysste er pojkvän en gång och klappade honom på kinden för att ni tycker så mycket om honom och han då kommenterar att du har väldigt mycket mustasch i ansiktet? Och sen säger att du har jättehåriga armar också...!

Jag bara undrar hur andra tjejer skulle ta sånt. Intressant att höra. Jag är förresten ingen typiskt hårig tjej heller men vistt har jag lite fjun på läppen men det har ju de flesta och hårigare armar har jag också sett.

• Svar på tråden hårig flickvän?
  • Frances

Eh... pucko skulle jag tanka, det later som om han ar en 16-arig taktlos pojke?!

• pumpa

Precis: Ett riktigt Pucko.

...eller: Han älskar inte DIG. Han ogillar hur du ser ut, tydligen.

• Nyfiken gul , nu fru

beror på en himla massa...

har man sinne för humor?
    hur seriöst är förhållandet?
    har man varit ihop länge?
    är man känslig för kritik?

osv...

Själv tycker jag det är en harmlös kommentar o jag skulle ha garvat o sagt något dräpande tillbaka...

jag är hårig, än sen då??

har han valt mig har han ju valt HELA mig, hårig eller inte...

förstår inte problemet...

• confetti

Det är kul med lite synpunkter... :)

Visst har jag sinne för humor men jag tyckte i och för sig inte att hans kommentar var särskilt kul.

Seriösa är vi absolut.

I två år har vi varit tillsammans snart.

Japp jag är känslig för kritik, iallafall när den kommer från min pojkvän. :/ Annars bryr jag mig inte så mycket och jag vet ju att jag är bra i vilket fall som helst.

Jag ville bara höra hur andra skulle ha reagerat för det är kul att diskutera sånt.

• Frances

Ja men min sambo kommer ocksa med helt sjukt taskiga kommentarer ibland, iofs kanner jag honom och vet att han ibland bara sager saker utan att tanka sig for, men i MIN VARLD ar killar gentleman och vet hur man behandlar tjejer :D Men sa ar det tydligen inte i den riktiga varlden!!

Iaf han sa en gang att jag sag ut som en bodybuilder, vilket jag verkligen inte gor. OCh en gang att jag sag gravid ut (hade mens och varldens PMS).

Mitt ex sa annu fler grejer, typ att jag har de storsta vader han nansin sett pa en tjej (har inte stora vader heller... *Skumt*), nar vi kollade pa baywatch en gang klackte han ur sig 'varfor har inte du sana?! o pekade pa pamelas tuttar.

Typ sana saker...

• SadPsychoBitch

Jaja våra kära män.

Själv tycker jag inte om att min sambo har skägg, men jag tvingar honom inte att raka sig, det får vara där. Jag brukar kalla honom för igelkott. Han förstår at tjag skämtar.

Själv rakar jag mig inte någonstans och vill aldrig heller bli tvingad att göra det.

Jag är den jag är och han är den han är. Det är trots allt han jag vill leva med!

Kram

• Frances

Igelkottar ar ju supergulliga ju :D

• tessideluxe

Jag är rätt hårig på översidan av underarmarna och tycker att de är snygga! Skulle aldrig raka eller vaxa håret på armarna. Min syrra tyckte iofs att jag skulle vaxa armarna men jag lider inte av det och ingen annan jag känner heller.

Min kille kan nypa i mitt fett ibland vilket jag inte gillar, men han tycker det det är fint med tjejer med former. Kanske tycker din kille att du är gullig med mustasch och håriga armar =)

• Ei saa peitää

Skulle tycka han var en skitstövel och påpeka att han är dubbelt så hårig som jag. Hur mycket hår man har är ju genetiskt betingat och inget man kan rå för.

• Stjärna

A klumpig karl
    B karl som vill trycka ner stark och luddig tjej
    C Färre än två hjärnceller i den skallen
    D han är så förälskad så att han tycker allt är gulligt -och kommenterar det...

Svar på tråden hårig flickvän?