Inlägg från: Pauliiina |Visa alla inlägg
  • Pauliiina

sönder blekt hår :(

hej, jag har blekt mitt hår 3 ggr på varandra. nu har jag tappat jätte mkt hår.
    ( Mer en hälften ) Det börjar bli lite bättre nu. ngn som är lr har varit med om samma sak. eller vet ngn nån bra inpackning man kan köpa ?

tack på förhand

• Svar på tråden sönder blekt hår :(
  • Pauliiina

okej okej :) jag försöker att slita hur lite som det går på mitt hår. Så fort jag borstar det bara rasar det hår. det är för tunt för att ha det utsläppt. Så jag har jämt flätor. host* två par tunna ;P
    jag som alltid har haft tjockt fint hår :(
    hursomhelst så funderar jag på att göra en hårförlängning. så att jag kan ha det utsläppt igen :)

det är nog nåra år kvar tills jag gifter mig ;) Eller vem vet. min pojkvän kanske friar inatt :O hohoho :)

sj då ?

• Pauliiina

fick hon :S jag saka göra weaving hos FakerMaker. weaving sliter mkt lite på det riktiga håret. iaf vad jag har läst.
    ngn som har gjort en förlängning där ?

• Pauliiina

men det är verkligen SUPER TUNT.
    jag vill verkligen kunna ha det utsläppt igen. hmmmm. jag kan ju ta hand om mitt riktiga hår även fast att jag har hårförlängning ?

tack för alla goda råd.

• Pauliiina

okej, bäst att inhandla denhär redkens produkten. men vart får jag tag på den ?
    :) tack så jätte mkt för hjälpen

• Pauliiina

okej :) tack så jätte mkt för all hjälp.

• Pauliiina

okej :( ska ta 6 inhandla den här redken nu (; så jag får ngn pling på mitt hår :P
    åter igen, tack alla för hjälpen

Svar på tråden sönder blekt hår :(