• Akkidakki

Malmö, Lund, Ystad?

E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!

• Svar på tråden Malmö, Lund, Ystad?
  • Saga på slottet

Ja vilken bra ide det var att hyra hela vandrarhemmet!! Det får vi nog undersöka också!
    Tips på sömmerska och butik i malmö området håller jag med "Next" mipaform utanför Staffanstorp. de har en hemsida som du kan kolla mer på. Annars finns det ett antal i malmö.

• jakthustru

Vi gifter oss i esarp om ett år, närmre bestämt den 5 augusti...

• Next

Saga på slottet: Ska du beställa klänning på mipaform?

• Åre bruden 07

Hej

Får en Ystadbo ansluta sig till tråden? Fast vi ska gifta oss i Åre, kanske e tråden bara för de som ska gifta sig i skåne?

• Akkidakki

Åre bruden 07: Nädå alla e välkommna! Gifta er på vintern i Åre? Mysigt!! Kommer någon av er därifrån eller ni tycker bara att de så fint där uppe?

• Åre bruden 07

Akkidakki

Ja som det ser ut just nu så blir det ev ett bröllop 06 el 07 det beror på hur mkt pengar vi lyckas spara Jag hoppas på ett bröllop 06... Håller just nu på och undersöka hur man bäst kan få ner kostnaden på klänningen...

Ja ett vinterbröllop för våran del,jag har alltid drömt om ett bröllop med snö och min blivande kommer därifrån så det blir perfekt

• jakthustru

Next: jag ska beställa min klänning där. Var där nu i veckan och Therese som har det är helt underbar, och klänningarna är jättefina och välsydda. Jag kommer till 100% köpa min klänning där, bättre service tror jag man får leta efter.

• jakthustru

Bettan skåne, säger samma sak till dig som ovan. MIPAform är helt fantastiska

• Åre bruden 07

jakthustru

Vart hittar man henne? Har du ngn adress el nr dit? och vad tar hon för och sy upp en klänning?

• Next

Jag var där på mipaform igår och det lutar nog åt att jag ska ta henne. Min kllänning som är lite speciell skulle gå på mellan 5500-6500:- och det är inte så farligt om man jämför med att köpa en i en affär.

Sen får man den passad så att den sitter klockrent.

Svar på tråden Malmö, Lund, Ystad?