Pris på schalins
Någon som vet priser på den här ringen från schalins? www.schalins.se/pages/popups/passion/237-2_51_15.htm
Någon som vet priser på den här ringen från schalins? www.schalins.se/pages/popups/passion/237-2_51_15.htm
Ett tips är också att jämföra priserna ordentligt även om du inte vill beställa via nätet. Jag kontaktade två butiker i min hemstad ang ringen Bern. Den ena skulle ha nästan 7000 kronor, den andra 4600 (de hade alltid 20 procent på just Schalins). Kan vara värt att tänka på!
Precis. Jag har mailat guldgruvan.se angående prisuppgifter på de ringar jag nu har bestämt mig för för att se hur pass mycket billigare de kommer att bli.
Junibrud2006, vad har du bestämt dig för för ring?
Och jo, detta är den ringen jag först hade tänkt mig:
www.schalins.se/pages/popups/europa_exkl/bern.htm
Den var ju också fin, men det är finare med mer bling, bling!!
Jag har absolut inte bestämt mig ännu. Måste ner och titta, prova, fundera och så kanske prova en vända till... Den ska ju ändå sitta på fingret varje dag framöver!
Jo, det känns egentligen som det viktigaste valet förutom mannen. Det är ju det man ska ha jämt. Det andra räcker det med att man är nöjd med just den dagen!
Sanasol_
Såg inte din fråga förrän nu... Sorry!
Den är tänkt att bli min vigelring. Har en 5 mm kantig vitguldsring som förlovningsring och tycker därför att det är lagom med en smalare vigselring.
Den ska också vara i vitguld.
Är du gift eller ska du gifta dig?
Vi gifter oss i december, nästa år... Länge till, men tiden går så fort!
sanasol_
När gifter du dig?
kul kul! Nä, vi ska gifta oss 20070707, så det är länge kvar men man kan ju inte hålla sig undan att planera så smått när det är så himla roligt! Är färdig med min utbildning 2007 och vill gärna ha det bortgjort innan dess vi gifter oss. :)
Jämtlandstaus!!!!
Var har ni köpt era förlovningsringar ,,, precis såna vi vill ha,, pris på dem??
Kram Anna
vi har köpt schalins ringar på willy pettersson på drottninggatan. vi betalade ca 5000kr för båda två, men då ingick gravyr och ett halvårs försäkring
de kändes proffsiga, och sambon gick tillbaka veckan efter och ville ta in sin ring, och det gjorde dom utan kostnad. de säljer säkert schalins ringar billigare på andra ställen (guldfynd bland annat, men jag vägrar handla där, de är spån)
/A :)