• Svar på tråden Pris på schalins
  • Sanasol

Okej. Vi har inte ens funderat på borgerlig vigsel, känns inte som ett alternativ. Men det är självklart att man ska gifta sig sådant ifall man själv inte känner att man har direkt i kyrkan att göra! :)

• Jämtlandstaus

mannen är inte med i svenska kyrkan, och ser inget syfte med att gifta sig där. och jag har börjat tänka lite samma sak. men det är väldigt maffigt och "kyrligt" i rådhuset, så det borde funka =)

• Sanasol

Okej. Är rådhuset i Östersund fint och stort eller?

• okt2006?

Jämtlandstaus: oj va pampigt!

• Jämtlandstaus

har alltid tyckt att rådhus är sååååå tråkigt. sen vet jag ju inte hur länge man kan vara där, om man kan vara där, om man får vara i stora hallen osv. Men det är ju så vackert :)

• Sanasol

Jo, det är fint och stort. Ska ni ha ett stort bröllop? många gäster och så?

• Jämtlandstaus

jag vet inte hur stort det blir ännu, men kanske 80-90 personer? vi har inte börjat göra en lista ännu, men man måste ju börja där, för att sen se vad man har råd med =)

• Sanasol

Ja absolut! Vi ska börja med det vi med, det blir bröllop 070707! :) Känns urbra! Vi kolla på ringar i helgen när vi var i Östersund faktiskt... såg den smala vigselrigen jag skrev om... dock blir det inte bern som förlovningsring som jag först tänkt mig utan en annan som min blivande valde och det passade jättebra! Så himla glad :)

• Jämtlandstaus

vad kul, har du nån bild så man får se? =)

vi gjorde ett överslag igår på hur många vi vill bjuda in, och hamnade på över 100 pers...
    men vad fasen.

Vilken catering skulle ni rekomendera i östersund?

Svar på tråden Pris på schalins