Pris på schalins
Någon som vet priser på den här ringen från schalins? www.schalins.se/pages/popups/passion/237-2_51_15.htm
Någon som vet priser på den här ringen från schalins? www.schalins.se/pages/popups/passion/237-2_51_15.htm
hemma har jag en prislista, kan kika idi den. såg ut som något jag skulle vilja ha :)
men jag vill ha vitguld :)
4860kr enligt min Schalins katalog fr 2005. Dock skiljer sig priserna rejält från guldsmed till guldsmed. Så det skadar inte att kolla priserna innan.
Den vi ska köpa hos har ca 15% under Schalins katalogpriser.
Ja, snälla gör det!! Vill så gärna veta! Vad har du för förlovningsring?
Vart köper ni den?
Vart i jämtland bor du? Mon blivande är närmligen därifrån.
Brudar, har ni satt någon gräns på hur mycket era ringar får kosta tillsammans?
Guldkornet i Örebro kommer vi att köpa våra förlovningsringar. (Har inte kommit till vigselringar ännu ;) )
Sanasol,
Nej, ingen gräns men jag kan tänka mig att vigselringen får max kosta ca 5-8000kr i framtiden.
Förlovningsringarna - min 1800 och hans 2800.
www.schalins.se/pages/popups/klassisk/237-5.htm
den här förlovningsringen har jag, är supernöjd, tycker den är perfekt :) och vill ha en tunn aliansring, såsom den du visade, men i vitguld.
Kommer från Östersund från början, född, uppvuxen där, men nedflyttad till stockholm -98.
var ifrån kommer din m2b?
min vigselring kanske får kosta runt... 5-8.000 kr, inget riktigt bestämt än. beror väl på vad klänningen kommer kosta.
Jag beställde en Schalins alliansring, men ångrade mig sen när stenarna var av sämre kvalitet än guldaffären sa (Wesselton Si). Jag gick till en guldsmed som tillverkade en snarlik ring, men som passar perfekt till min enstensförlovningsring. Den är dessutom vackrare, har bättre stenar (Top Wesselton VS) samt kostade lika mycket som Schalinsringen. Ett tips är att ni kollar på t ex Schalinsringar och sen går till en guldsmed. Jag blev förvånad när jag var till Guldfynd och kollade på deras ringar. På flertalet ringar var det högt pris och inte så bra kvalitet på stenarna.