• Sommarbrud?

Vart göra håruppsättning o smink i Stockholm???

Nån med tips?
    Hela stan är intressant!
    Är inte så hemma på frisörer o absolut inte på smink

Nån som vet ungefärliga priser, skulle t.ex. gärna vilja gå igenom en gång före det är dax...

• Svar på tråden Vart göra håruppsättning o smink i Stockholm???
  • östermalmsbrud 2004

Jag hade magdasofia på min bröllopsdag, har bara gott att säga om henne

• Sommarbrud?

Sunshine girl o östermalmsbrud

Tack! Får man en stund m henne nån dag före också för planering eller hur funkar det? Har hon liksom alla prylar med sig då? Har har vi inte ens en vettig spegel

• Sommarbrud?

Läste på hennes sida nu!!! Verkar ju superbra
    Tror ni hon kan tänka sig att åka utanför Sthlm också? Vi ska gifta oss på slott i Sörmland o har just haft problem m när jag ska fixa hår o make för helst skulle vi vilja vara på plats på slottet redan dagen före...

• Sunshine Girl

Sommarbrud, maila eller ring henne :)
    Tror hon tar någon form av ersättning för att åka utanför, vet dock inte vad hon har med sig - det är inte min tur föräns juni 2006 :)

• östermalmsbrud 2004

Hon kom hem till mig några dagar innan och vi gjorde en provsminkning och gick igenom hur jag ville ha mitt hår

• Sommarbrud?

ok tack igen!
    Men detta är i oktober... tror ni det är kört då? Tänker på att du ju redan bokat sunshine girl

• östermalmsbrud 2004

Ring och kolla, i oktober är det ju inte direkt högsäsong.

• Sunshine Girl

Sommarbrud, anledningen till att jag redan bokat är 1, jag vill att någon kommer hem till mig och tar hand om mig och mina 6 tärnor... Sen så är det midsommardagen vilket också kan ställa till det :)
    Ring henne och kolla :)

• Sommarbrud?

Ska göra det

En t fråga
    Är 2300 kr normal pris, lr dyrt? billigt?

Var så länge sen jag gjorde nåt liknande så har ingen koll

Svar på tråden Vart göra håruppsättning o smink i Stockholm???