Vart göra håruppsättning o smink i Stockholm???
Nån med tips?
Hela stan är intressant!
Är inte så hemma på frisörer o absolut inte på smink
Nån som vet ungefärliga priser, skulle t.ex. gärna vilja gå igenom en gång före det är dax...
Nån med tips?
Hela stan är intressant!
Är inte så hemma på frisörer o absolut inte på smink
Nån som vet ungefärliga priser, skulle t.ex. gärna vilja gå igenom en gång före det är dax...
Jag hade magdasofia på min bröllopsdag, har bara gott att säga om henne
Här på BT :D
Magda Sofia finns på: www.magdasofia.com/
Sunshine girl o östermalmsbrud
Tack! Får man en stund m henne nån dag före också för planering eller hur funkar det? Har hon liksom alla prylar med sig då? Har har vi inte ens en vettig spegel
Läste på hennes sida nu!!! Verkar ju superbra
Tror ni hon kan tänka sig att åka utanför Sthlm också? Vi ska gifta oss på slott i Sörmland o har just haft problem m när jag ska fixa hår o make för helst skulle vi vilja vara på plats på slottet redan dagen före...
Sommarbrud, maila eller ring henne :)
Tror hon tar någon form av ersättning för att åka utanför, vet dock inte vad hon har med sig - det är inte min tur föräns juni 2006 :)
Hon kom hem till mig några dagar innan och vi gjorde en provsminkning och gick igenom hur jag ville ha mitt hår
ok tack igen!
Men detta är i oktober... tror ni det är kört då? Tänker på att du ju redan bokat sunshine girl
Ring och kolla, i oktober är det ju inte direkt högsäsong.
Sommarbrud, anledningen till att jag redan bokat är 1, jag vill att någon kommer hem till mig och tar hand om mig och mina 6 tärnor... Sen så är det midsommardagen vilket också kan ställa till det :)
Ring henne och kolla :)
Ska göra det
En t fråga
Är 2300 kr normal pris, lr dyrt? billigt?
Var så länge sen jag gjorde nåt liknande så har ingen koll