• Miracle

Bröllops...vals?

Ni som tänker dansa bröllopsvals- Dansar ni en "traditionell" vals till valsmusik (typ Sången om Elin eller liknande) eller dansar ni foxtrot, disco eller något helt annat?

Jag vet att alla gamlingar kommer att förvänta sig en hederlig vals, men samtidigt skulle det vara kul att chocka lite med något annat

• Svar på tråden Bröllops...vals?
  • mammacatta

vi dansade till krama dig av/med björn skift :D

• Lykta

Vi kommer att dansa vals till "drömmen om Elin"

• anna_80

Klicka på bilder och spana in vår bröllopsdans! Har du ljudet på så hör du vilken succé man kan göra med lite ENKLA annorlunda moves! Lycka till!
    www1.shellkonto.se/mago/brollop

• imse-vimse

Anna_80!
    Ni var underbara (hi,hi)
    Undrar om min M2b är med på nåt sånt(Ha,ha)

• anna_80
    Tack imse-vimse! Av allt man kan vara nervös för var vi mest nervösa för dansen! Men det gick ju som en dans!
  • Lapinette

Normalt är det väl wienervals som man dansar på bröllop?! I alla fall så är det de par för det mesta har dansat när jag har varit bjuden.

Själva håller vi på och lyssnar ut något till oss och efter vad det är för musik så blir det dans som passar till.

Själv är jag fd tävlingsdansare men min blivande kan absolut inte dansa så det blir att försöka lära ut och föra...det blir spännande!

• Miracle

anna_80

Det var ju hur bra som helst ju
    *Impad*

• Miracle

Finns det nån modernare valslåt, om ni förstår vad jag menar?

• *picoliiina*

jag och min blivande kommer att dansa "tryckare" till vår låt... alltså ingen vals..

Svar på tråden Bröllops...vals?