Inlägg från: Fru Bambi on Ice |Visa alla inlägg
  • Fru Bambi on Ice

Bästa fotografen i Kalix-Luleå?

Vi fotade oss på Grodan och det var inte Pelle som fotade! Det var Viveka och hon är jätteduktigt!
    Så kolla först vem som ska fota....

Vi hade en annan fotograf som följde med oss under hela dagen, från kl.10.00 - 18.30 och dokumenterade hela dagen! Han var även med under utomhusfotograferingen som Grodan gjorde. Väldigt kul att ha över 400 bilder från hela dagen! Digitala dock, men vi har valt ut ca 120 bilder som vi ska framkalla till vanliga hederliga bilder .
    Rekomenderar honom verkligen (jag har hans mailadress...)

• Fru Bambi on Ice

Ja, Viveka är kanonduktig. Hon fotade även våra barn vid 6mån och 1år, och hon kan verkligen få fram skratt och roliga bilder med små barn (som kan vara lite svårflirtade ibland ).

Det var min make som ringde till Pelle och frågade några dagar innan om det var ok med en annan fotograf i bakgrunden under utomhusfotograferingen (som alltså stod en bit bort och tog "helhetsbilder" - på oss och Viveka i samma bild) och det hade de inget emot....
    Min make känner Pelle litegrann men jag vet inte om det har med saken att göra, men det var inte nåt problem för oss iallafall.

Svar på tråden Bästa fotografen i Kalix-Luleå?