Karlskogingar
Hejsan!!!
Finns det några karlskogaingar som ska gifta sig 6 aug 05 eller annat datum i år??? Vilken kyrka och festlokal ska ni befinna er i denna stora dag.
Hejsan!!!
Finns det några karlskogaingar som ska gifta sig 6 aug 05 eller annat datum i år??? Vilken kyrka och festlokal ska ni befinna er i denna stora dag.
Hejsan!!
Vi gifter oss 6/8 15.00 i Lunedskyrkan och har festen vid Villingsbergs Herrgård. Klänningen har vi hyrt hos Zari i Degerfors. Du med kanske. Har du bott i Karlskoga förr...jag är årgång 1975.
Hejsan!!!
74...gick du på Bregårdsskolan...? Hur många gäster ska ni ha? Vi blir 46 st det är 4 som har tackat nej av olika orsaker.
Har ni barn som ska vara med? Vi har 2 pojkar som ska vara näbbar i frack. Brudbuketten ska Amaryllis göra åt oss.
Kul...har ni lagt ut ngn personlig brällopssida här på BT?
Vi tar maten ifrån Lekhult Catering. Bröllopstårtan ifrån jobbarkompis till min blivande som äger cafet på Berget i Degerfors Han är jätteduktig på att göra
fina tårtor. Vart bor ni nu då? Jag gick VdBu på Bregårn. Vad var HS för utbildning? Just Österviks Kapell är ju jättefint har jag hört, har aldrig varit där. Men många kompisar har haft dop och så där.
Jag flyttade hit till kga och började 7:an på Skranta bodde då i övre Aggerud. Numera bor jag i Bråten och stortrivs. Jobbar på Lasarettet. Lite långt ifrån jobbet bara men men.
Trevlig med fler karlskogingar!!!Ja min blivande är härifrån Metropolen som ni så fint kallade det. Jo, jag tycker nog att jag är rätt lugn ännu är en planerarre ut i fingertopparna och haar god kontroll på det mesta. Men ju mer jag tänker på det i kyrkan hur barnen ska bete´sig och sp ju mer nervös blir jag. Försöker att tänka att det blir som det blir. Det är ju det som är charmen när barnen är med och allt blir mer spontant.Jag ska ha en Nixa med halterneck och V-hals kan man kanske kalla det. Släp och brodyr med pärlor sytt med silvertråd. Kommer bli ursnygg med min nyinköpta silvertiara. Håret ska G på Zari hennes dotter på Sköna Rum fixa. Hon är duktig. Vad ska du ha för klänning och vem fixar håret?
Har idag gjort provuppsättning med tiara och löshår samt prov make-up. Blev helnöjd...Var och hämtade barnen hos barnvaktendärefter( min blivande är bortrest) och några av de som är bjudna såg sminkningen och tyckte att det såg helrätt ut. Kul!!