• Patrik - Bröllopstorget

Efterlysning av *Moderatorer* till upprätthållningen

Bröllopstorget söker nu medlemmar som kan tänkas vara intresserade av att hjälpa till och hålla ordning i forumet och bli s.k. moderator. För mer information om det nya upprätthållningssystemet se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

Att vara moderator är både krävande, kul och meriterande, samtidigt som man får en högre status.

Tyvärr kan inte vem som helst bli det utan bara några som vi på redaktionen anser har rätt kriterier och är intresserade. Generellt ska man ha:
    - Gedigen aktivitet (tidigare medverkan minst ett år)
    - Godkänd medverkan, inte dragit på sig varningar eller tillsägelser av oss
    - Generell nätvett
    - God insikt i våra forumregler och policy

Intresseanmälan kan man göra direkt till mig på redaktionen: patrik@brollopstorget.se

OBSERVERA detta är inget betalt arbete utan en möjlighet att hjälpa till och hålla ordning om man ändå har lite tid över lite då och då.

Vi kommer att börja gå igenom intresseanmälningarna om en dryg vecka och vi hoppas kunna utse 4 st till mitten av augusti.

• Svar på tråden Efterlysning av *Moderatorer* till upprätthållningen
  • Emilia

Ej tackat ja ännu, men funderar på att anmäla mig.

• drea

Får man föreslå någon?

Då föreslår jag Tant Pernilla! Hon är nån vi alla tycker om och respekterar!

• Apan K

Man kanske skulle anmäla sig, åtminstone en av moderatorerna borde ju vara av det manliga könet...

• CyberPet

Patrik, jag har försökt maila dig (inte om moderatorsskap) och får bara tillbaka mailen. Har du en block på "mac.com"?

Maila mig på petrah@mac.com då jag söker kontakt!

Petra

Vad konstigt, försök att maila till info@familjeliv.se istället för att se om det kommer fram.

Det var lite smalt intresse, inte många som visat intresse ännu - passa på nu för senare kommer jag inte välja ut några!

För de som visat sitt intresse vill jag bara meddela att jag kommer att besvara och gå igenom alla som återkommit under början av augusti. Just nu sitter jag upptagen i lite andra projekt med sajten Familjeliv, bara om ni undrar varför jag inte svarar.

• CyberPet

Patrik, nej det verkar inte vilja funka alls. Vet inte om det är skekraft (vår internetleverantör) eller om det är min mailadress som inte accepteras av er server. Jag provar skicka från en annan adress, så kanske det funkar bättre.

Petra

• agnelia

*hjälper till att knuffa upp*

Nu kommer jag förbereda att välja ut av de få som anmält intresse, det finns fortfarande lite tid kvar och möjlighet att komma med om ni anmäler intresse snarast.

• Tant Pernilla

Jag har anmält mig för länge sen (nån dag efter att efterlysningen fanns på bt) och hoppas att min anmälan kom fram.

drea: Tack för ditt förtroende! Vi får väl se om BT håller med dig!

• Lina & Gustav

Hejsan
    Jag är intresserad! Sign me up

• Tant Pernilla

Om det nu var så få som anmälde intresse, så skulle det väl inte vara för mycket begärt att BT hörde av sig till de som faktiskt anmälde sig och berättade hur det blev. Tycker jag.

• Jennifer E

Har det hänt något? *Nyfiken*

• Sunshine Girl

Har det blivit några moderatorer ännu?

• Mi@

Skulle nog behövas här då sajten är så flitigt använd!

• SadPsychoBitch

Jag har inte heller hört något?

Svar på tråden Efterlysning av *Moderatorer* till upprätthållningen