• Patrik - Bröllopstorget

Efterlysning av *Moderatorer* till upprätthållningen

Bröllopstorget söker nu medlemmar som kan tänkas vara intresserade av att hjälpa till och hålla ordning i forumet och bli s.k. moderator. För mer information om det nya upprätthållningssystemet se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

Att vara moderator är både krävande, kul och meriterande, samtidigt som man får en högre status.

Tyvärr kan inte vem som helst bli det utan bara några som vi på redaktionen anser har rätt kriterier och är intresserade. Generellt ska man ha:
    - Gedigen aktivitet (tidigare medverkan minst ett år)
    - Godkänd medverkan, inte dragit på sig varningar eller tillsägelser av oss
    - Generell nätvett
    - God insikt i våra forumregler och policy

Intresseanmälan kan man göra direkt till mig på redaktionen: patrik@brollopstorget.se

OBSERVERA detta är inget betalt arbete utan en möjlighet att hjälpa till och hålla ordning om man ändå har lite tid över lite då och då.

Vi kommer att börja gå igenom intresseanmälningarna om en dryg vecka och vi hoppas kunna utse 4 st till mitten av augusti.

• Svar på tråden Efterlysning av *Moderatorer* till upprätthållningen
  • Cybermamman

Mycket välkommet initiativ

Ta chansen ni som hängt här ett tag, tyvärr är jag alldeles för ung här

• fashiongirl

nopp inget för mig, men lite info om sökfunktionen tror jag många inklusive mig vill ha...

NÄR KOMMER DEN IGÅNG???????

• Cybermamman

Någon som känner sig manad till en viktig uppgift?

• Gabbies

Jag gör, är redan moderator på en annan sida.. dock e jag för ung på denna sida.. :(

• Cybermamman

Hej Gabbies, dig har jag inte träffat förut, trevligt att råkas

Hoppas det finns någon annan som är gammal nog att axla detta viktiga uppdrag!

• Ellte

Underbart! Äntligen! Tack så mycket!

• Zmoothie

*funderar* ....Nog för att jag är en gammal räv, men det var ett tag sedan jag hängde här regelbundet, så jag tror jag är rätt okänd för de flesta. Misstänker att Patrik skulle misstänka "substitut-för-FL-moderering"- Fast liite kul vore det nog.. (Fast då kanske man blir BT-beroende igen, och hur ska jag då hinna med mitt liv mellan FL- och BT-beroende?? )

Men bra initiativ! På tiden att det händer lite här...

• Emilia

Jag skulle nog kunna tänka mig att hjälpa till... är ju ändå på BT så gott osm varje dag och har långvarig forumvana, dock ej enbart från BT (som tur är ?!). ;)

Har dock ej varit här me rän ett år då vi för ca 1 år sedan beslöt att gifta oss... men sedan dess har jag varit här. :)

Hmmm... moderatorer behövs det i alla fall!

Kommer det synas på ens nick eller liknande att man är moderator?

/Emilia

• galadriel78

Jag har anmält mig, tycker det vore intressant

/galadriel78

• Cybermamman

Vad bra, nu har vi fått en som känner lite ansvar. Lycka till Emilia!

Svar på tråden Efterlysning av *Moderatorer* till upprätthållningen