• Miss Å

Festlokal i Kungsängen?

Vad kul att höra att någon ska gifta sig i Kungsängen. Båtklubben är verkligen kanonfint. Hoppas att ni lyckas bra i letandet. Själv har jag inga bra förslag på festlokaler.

Av ren nyfikenhet, vilken kyrka gifter ni er i? Vi gifter oss om tre veckor i Låssa kyrka...pirrar i hela kroppen nu.

• Miss Å

Hej Lene 1,

tack så mycket. Just nu känner jag mig faktiskt väldigt lugn och inte så nervös. Hade en liten sista genomgång i fredags och just nu så sitter sambon och jag och bara väntar känns det som.

Hur går det för dig i ditt letande efter festlokal? Håller alla tummar för dig. Du har så mycket kul framför dig med all planering och så....

Bara 12 dagar kvar nu...

• Miss Å

Ja nu är det inte många dagar kvar. Ibland ryser jag och ibland så känner jag mig kolugn. Konstigt vad ett bröllop kan göra med en.

Var hos en tjejkompis igår som visade mig sin klänning hon ska ha på sig. Ska bli så spännande att se hur fina alla kompisar och familjen är.

Har du hittat vilken modell du vill ha på klänning osv??? Nyfiken....

• Miss Å

Lene1, låter fint. Jag gillar inte heller när det är för mycket rysch och pysch. Framförallt när man är ganska kort som jag är så är så tror jag att man skulle se ut som en stor maräng.

Min klänning hittade jag av "misstag" nästan ett år innan. Skulle bara ut och prova med min mamma men hittade en som jag föll för på en gång. Nu hänger den här bredvid mig i ett stort påslakan för att inte sambon ska få se. Längtar tills dess att jag får ta på mig den.

Svar på tråden Festlokal i Kungsängen?