• SeCa

Slutat med Cambridge

Hej!

Jag har läste ganska så mkt på olika sidor angånde att CK är effektiv men att man går upp allt när man börjar äta igen!

Själv är jag på min 15 dag med CK och har gått mer 5 kg (jätte nöjd) men jag vill ej gå upp dem igen.

En lite undersökning:

Ni som har ätir CK (ren eller comb.)

1. Hur mkt gick ni ner och

2.Efter att ni slutat hur mkt gick ni upp samt

3. vilken kur körde ni???

Har en känsla av att mpnga funderar på detta och att det är ett dilemma mellan oss CK:are

• Svar på tråden Slutat med Cambridge
  • S.C

Roligt att höra Mno !

Själv har har hållt på med CK i 16 dagar och gått ner 4 kg! Ren Kur! Sliter med den just nu... självklart saknar man mat men rädslan finns att man går upp det sedan , det verkar finns många olika åsikter angående CK, vill bara veta så mkt som möjligt.

Nu går man inte upp (verkar inte gå ner mer heller):(

Tänkte gå över till combinerad kkur efter 4 v.

Men skall utomland i 3 v så jag är rädd att man inte kommer kunna hålla sig till det då:(

Men det känns jätte bra att veta att det fungerar bra för din del. Bra jobbat Mno :)

• i_nacka

håller med. cambrige funkar inte för alla, men det gör inte VV, aktins eller annat heller. alla är olika!
    jag gick ner i vikt jättebra med cambirge. men tänkte att nyttig mat och motion är bättre, så jag började med det istället. och nu har det gått åt helvete. så nu ska jag tillbaks till cambridge och gå ner resten med pulver istället! funkar mkt bättre för mig!

• Sharleen

jag gick ner 30kg med cambridge. har nu gått upp cirka 10kg. Inte alls kul och man mår skitdåligt över det. JAg tycker det är jättesvårt att hålla vikten. kroppen riktigt skriker efter kolhydrater när man tappat kroppen på alla reserver. Man får nog räkna med att man går upp iaf 5kg. Man kan inte hålla på i all evighet och äta så lite som man äter under upptrappningen så nån gång kommer kilona

• Sharleen

att äta ren kur i 15veckor var ingetting jämfört med tiden efteråt.

• S.C

Sharleen

Vad kan man göra för att undvika att man går upp igen?

Har ätit ren kur i 16 dagar idag, kollade precis kalendern och har gått ner 4,5 kg och vill ej gå upp dem igen!

SNÄLL någon

• Sharleen

S.C vet inte. önskar jag visst med. jag tror nog att man måste acceptera dessa kilon helt enkelt om man vill äta normalt nån gång i livet

• Forsfors

En lite undersökning:

26 kg

2.Efter att ni slutat hur mkt gick ni upp
    40 kg, fast det är nog mer mitt eget fel än cambridge, blev sjuk mitt i upptrappningen och orkade inte med att vara försiktig alla veckorna, blev sedna depprimerad och började tröstäta

ren och kombinerad växelvis i ungefär ett halvår

• Gloriousgirl

En lite undersökning:

40kg

2.Efter att ni slutat hur mkt gick ni upp samt

4,5kg (äter som en häst men vikten rör icke på sig, turligt nog)

Ren kur i exakt 5 månader

Svar på tråden Slutat med Cambridge