• Jenkizen

9 juli

Är det någon mer som gifter sig nästa helg. Är ni färdig med allt eller har ni en massa kvar att göra.

• Svar på tråden 9 juli
  • Anna&Michael

Idag är jag riktigt nervös faktiskt, har haft några dagar nu där jag har varit cool-lugn men nu kommer stressen å nervositeten tillbaka igen! :)

Är klar med nästan allt nu, bara en sak kvar. Det känns skönt att ha allt färdigt.
    Får nycklarna redan imorgon till lokalen! Kanon! Då kan vi greja redan på torsdag ju!

Hoppas ni tar det lungt de dagar som e kvar nu ;)

• StinaJ

Här smäller det på lördag också!!! Imorgon kommer min mamma och mina syskon tillika tärnor hem och bor hos oss för att hjälpa mig med det sista. Sambon jobbar ända tills torsdag. Jag börjar dock känna mig riktigt lugn. Får också nyckeln imorgon så vi ksa dit och sätta ut borden då.
    Lycka till allihopa!!!!

• janos

Tar det lugnt??? Här stressar jag som en tok. Förstår inte hur alla kan vara klar med allt. Själv ska jag och dammsugaren tampas en stund nu. Sen ska jag hämta klänningen idag och min familj på flygplatsen. Ha det bra allihopa

• 050709

janos håller med om att det inte är speciellt lugnt. Trots att jag är klar med det mesta tycker jag att det finns tusen små saker att pyssla med. Dessutom är tre av våra gäster osäkra på om de verkligen ska komma. Nu måste de bestämma sig. Har full förståelse för deras skäl, men ändå, BESTÄM ER. Jag blir ju stressad. Vill inte skriva ut festprogrammet förrän jag vet hur det blir.

• janos

Lider med dig 050709.

Själv ska jag göra kycklingsallad, som vi ska äta ikväll, skura toaletterna, duscha en snabbis, hämta klänningen, hämta folk på flyget och invänta två husvagnar med familjemedlemmar, som kommer nog kvällningen.....oj oj oj

• Juli 05

050709
    Vi har liknande problem, vi skrev ut festprogrammen med bordsplacering och beskrivning på alla gäster i lördags. Och var så himlans nöjda. Igår fick vi ett mail från två personer som berättar att de inte får barnvakt och inte kan komma.... Men nu orkar jag inte göra om festprogtrammen igen utan dom får stå med. Det tråkiga för oss är att nu är det försent att avboka dom så nu måste vi betala för deras platser också..

• Majlo

Samma sak här. Man får räkna med gäster som försvinner, ändrar sig eller bara uteblir. Det ingår ju på något vis. Jag skiter i att deras namn står med. Det får vara deras fel att festprogrammet inte stämmer - och jag tycker inte att världen går under i alla fall.

• Anna&Michael

Har oxå två namn i festprogrammet som inte kommer, trist :( Men som sagt, det e deras fel att det är fel i festprog ;)

Hämtade min ring idag, hade nästan glömt hur den såg ut. Den passade jättefint ihop med förlovningsringen!

Imorgon är det dags att åka å fixa till naglarna o hämta en underkjol. Sen blir det hem å städa lägenheten i värmen *pust*
    Min tärna sover hos mig (mannen hos sin bestman) fre-lör och på lör lånar vi ut läg. till långväga gäster. Så det får ju se någorlunda ut :)

• Jenkizen

Ja nu börjar det närma sig var i kyrkan igår och tränade och blev bara mer nervös efter det.
    Är väl färdig med det mesta nu hoppas jag men man kommer väl alltid på nåt i sista sekund som man glömt.

• Majlo

Om två dagar är jag gift! FY tusan vad jag längtar!!

• 050709

Majlo hoppas att din dag idag blev helt underbar. Lycka till och vi hörs i julifruar tråden.

• Frugus - fd silje21

idag är våran dag alla ihopa! Stort grattis till oss alla, hoppas ni får en fin dag!

konstigt nog har inte bröllopsnerverna kommit till mig än, jag är bara innställd på att njuta till fullo!

Kram på er!

• Jenkizen

Ja nu har dagen med stort D kommit. Känner mig ganska så lugn än så länge men nerverna kommer nog snart att visa sig.
    Lycka till allihopa idag
    och hoppas att alla får en underbar dag.
    Vädret verkar ju vara på våran sida

Svar på tråden 9 juli