• Jenkizen

9 juli

Är det någon mer som gifter sig nästa helg. Är ni färdig med allt eller har ni en massa kvar att göra.

• Svar på tråden 9 juli
  • janos

Ja, fem dagar kvar. Någon annan som börjar få panik ännu, eller är den bara min stressfaktor, som pendlar upp och ner heeela tiden??

• Majlo

Det finns två julibrudstrådar till

• janos

Japp, och du och jag Majlo finns på alla tre....hihihihi

• Majlo

Ja Janos, vi tar över alla trådar tycker jag. Vi har fyra dagar på oss ungefär, hehehe.

• Majlo

Förresten är jag före er, den åttonde! Hehe, jag vann.

• 050709

Nu är det inte lång tid kvar. Kl.16.00 gifter vi oss i Görslövs kyrka.

• sockermolekyl

Jaaaa jag gifter mig den 9:de Juli.
    I Lundby kryka i västerås.

Jag är så nervös, stressad och underbart lycklig.
    Men vill ha det avklarat nu*ler*

Har ju lyckats pricka in power meet åxå så jag är rädd att vi inte ska ta oss till resturangen vi ska ha festen på.
    Men det får väll ta den tid det tar*ler*

Är inte färdig med allt. Men försöker att lugna mig och pyssla på så bra jag kan.

Lugn nu......andas*fniss*

Kram på er

• Sica

Ja jag gifter mig också den 9 juli på Tjörn. Det börjar kännas i magtrakten... det pirrar.

Har vaxat benen och bikinilinjen, färgat håret, ska göra naglarna på torsdag, skulle gärna hinna ligga i solen men det är nog bara att glömma.

Jobbar sista dagen i morgon. puh....=)

Nervös för jag ska inte hämta ringen förrän på morgonen den 9.e

Hur mår ni alla blivande fruar???

• Juli 05

Jag gifter mig också på Lördag, i Järfälla, går bara och räknar ner dagarna. Det ska bli så himlans kul. Vi blev klara med i princip allt i helgen. Så nu ska det egentligen bara vara att ta det lugnt och varva ner, men hur lätt är det..... Någon som har en föraning om hur vädret blir på lördag?

Svar på tråden 9 juli