9 juli
Är det någon mer som gifter sig nästa helg. Är ni färdig med allt eller har ni en massa kvar att göra.
Är det någon mer som gifter sig nästa helg. Är ni färdig med allt eller har ni en massa kvar att göra.
vi gör! en vecka kvar och fjärilarna flaxar i magen!! Idag har m2b fått färgat sitt hår, och jag är nyklippt och klar! Det är så härligt att allt är klart, nu är det bara att vänta på den stora dagen. Vi ska duka och dekorera lite dagen innan, men det blir nog bara roligt. Ojojoj!!!
Vart gifter ni er? Vi gifter oss i gammelstad kyrka i Luleå, redan kl 13 på förmiddagen..
Japp, 9:e juli bär det av!!!
Var på vigselsamtal i dag (bättre sent än aldrig), det känns superbra. Prästen är helt med på våra noter när det gäller att överraska alla. Vi kör barndop först, sen smiter jag iväg och byter om och så spelar de ingångsmusik och min M2B och prästen går ner för hela kyrkgången och hämtar mej, sen går vi tillbaka upp till altaret.
Det känns superkul! Men hur ska det gå med alla tårar? Jag blev så rörd att tårarna bara sprutade idag när vi bara tränade, hur ska det då bli nästa lördag...? Men prästen var lugnande "det är därför karln ska ha hela fickan full med näsdukar".
Vi har fortfarande en hel del att göra. Solisten har vi inte gjort upp om låtarna ännu, kantorn ska vi bestämma in- och utgångsmusiken med, vi ska åka till herrgården för att bestämma var vi vill sitta och äta, transportbilen är spikad men ska ev ändras mm mm. Nog finns det att göra alltid!
Frugus - fd silje21
Vi kommer att gifta oss i norrfjärdens kyrka kl 15:00
Blomstra
Det låter ju jättekul de där snacka om att dom kommer att bli överraskade
Vi har inte haft vårat vigselsamtal än eftersom våran präst är i utlandet och kommer inte hem förrän på söndag så på måndag får vi träffa henne.
Lycka till
Vi gifter oss i Gammelstads kyrka kl 14.00, efter Frugus
Sitter idag och gör klart min morgongåva till blivande mannen, en "jag älskar dig bok"
Eftersom vi har bröllopsfesten hemma i trädgården, så ska jag städa och rensa i helgen
På tisdag kommer dom flesta i familjen på mammas sida. Längtar sååå efter dom. Då får vi sista hjälpen med att bygga tält m.m.
janos
Ååååååå vad kul!!! Då kommer vi säkert ses i dörren i kyrkan :) Jag är lite orolig för hur just det kommer att gå, det känns lite som att de viger folk på löpande bånd i Gammelstad kyrka. Är så redd för att det ska stå massor med irriterade folk som vill in i kyrkan och hitta sina platser medan vi är på kyrkotrappan. Fast man kanske går in den andra dörren som är mitt emot mittgången (den där bak du vet?) och går ut den andra genom vapenhuset?? Jag hoppas det är så, så det inte blir så stressigt att man knappt hinner njuta av att stå i risregnet :)
Vad gulligt med en jag-älskar-dig bok, jag har gjort nåt liknande, jag har samlat alla våra kärleksmail från tiden jag bodde i Norge och han i Luleå i en bok och lagt till fina billeder och sånt. Hoppas han blir glad! Och så vet jag att han köpte min morgongåva igår, jag undrar så vad det kan vara!
Vi får väl komma och gratulera er då, om jag inte svimmat av nervositet
Vi gifter oss då :)
Har inte så mycket kvar, lite finlir bara.
Ska träffa kantorn idag o se om han kan spela våra ut&ingångslåtar *hoppas*
Vi kommer gifta oss i Östads kyrka i Sjövik, utanför Göteborg. Känner mig ganska lugn inför det... Lite småsaker att plocka med och så ska vi laga mycket mat själva... Mamma och mina syskon kommer hit på onsdag så jag tror vi kommer få mycekt hjälp därifrån och det känns bra.
Jag vet att det finns fler därute som gifter sig 9:e juli i år.....
ojojoj...nu är det bara 5 dagar kvar!!!