• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • hellokitty

cheerful,

det visste jag redan men tyvärr så finns dom där.....
    Fasar för hennes återkomst. Husbandet tjatar om att jag måste be om löneförhöjning och jag har lovat göra det när hon kommer tillbaka. Varför är det så jobbigt att löneförhandla?

drea, jag har själv inte varit i Litauen tidigare men karln har varit där med killkompisar. Killar kanske har roligare där än tjejer?

• drea

Hellokitty,
    Eller så kanske man har roligare om man är där som turist och inte som elev som ska studera bostäder

• hellokitty

kan iofs vara så också....

Jag ska också gå och laga till lite lunch nu..

ha're!

• Hej baberiba

Det har varit lugnt på sidan ser....bra för då har jag inte missat nåt !!

Drea vinrad i frankrike vad häftigt om man nu är intr. av viner vilket axel är?

• drea

Cheerful,
    Jo vi försöker vara intresserade i alla fall. Har under åren införskaffat viner som vi lagrar och dricker vid speciella tillfällen! Det är kul!

Vet du vad jag gjorde på luchen? Jag gick över till Make up store som ligger mittemot jobbet och bokade in en lektion innan bröllopet! man får ju produkter för det som kursen kostar och jag måste ju ändå köpa lite nytt smink.

• snartgift

Nu är jäg här igen!
    Tvätten är struken, ny tvätt är tvättad och upphängd, gett barnen mat, pratat i telefon,dottern ockuperat datan...

Men nu är jag här igen men bara för en liten stund. Måste snart ge den lilla mat igen! :D

• snartgift

Jag ska ge min blivande man en klocka som jag ska få graverad. Hoppas han blir glad! :D

• drea

Snartgift,
    oj du har haft fullt upp!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....