• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

drea

jag vill oxå bo i en stor stad som har allt!!!! vad kul med MakeUp store....vi har två makeup ställen här....

ska du sminka dig själv till bröllopet?

det ska inte jag det blir min frisör som sminkar mig hon är utbildad sminkös i USA så hon kan sin sak och hon sa att hon tar inte x-tra för det utan jag betalar bara för frisyren ca 1200:-

• Hej baberiba

snartgift

ojojoj du har då haft fullt upp! jag och drea jobbar.....:D:D:D:D det har du sett va?

vad blev det för lunch till barnen?

• drea

Cheerful,
    Nej jag hinner inte bli sminkad på dagen D eftersom vi måste ta båten ut till ön där vi ska gifta oss kl 13.40 och det är nästan en timmes resväg till båten med bil! Därför sminkar jag mig själv, när vi kommer fram till hotellet på ön.

Jag är glad att bo i en storstad! Fast just nu är det liiiite jobbigt med alla turister! De är bara i vägen där man ska göra sina ärenden på lunchen!

• Hej baberiba

drea

Om jag kommer till sthlmn då är jag en turist som sabbar din lunch....:D för jag vill shoppa....:D

Åhh dessa stockholmare...:D:D:D

• Hej baberiba

drea

13:40 vilken jämn tid !...:D:D:D

Kommer ni till Sandhamn samma dag som ni gifter er då eller kommer ni dit dagen innan?

• drea

Vi gifter oss kl 16 samma dag och kommer ut till Sandhamn kl 14.25, så vi borde ha tid att klä sig och sminka sig...

Det är ok, DU får gärna komma och störa min lunch!

• Hej baberiba

drea

vad är det som är 13:40 då ?

vi kanske kan shoppa tillsammans om jag kommer till sthlmn?? du kan visa mig alla trevliga affärer så jag slipper gå på Lindex som vi har här......:D:D:D

• drea

Båten från Stavsnäs ut till Sandhamn går kl 13.40

Ja, jag visar dig gärna mina favoriter, men måste erkänna att en stor favorit är Åhlens City, de har alla märken!

• drea

Oj oj oj nu är nästan uppe i 1000 inlägg!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....