• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

Annica

Jag kan lite Riverdance..:D *skryt*...:D

Jag kan steppa, jazzdansa och lite balett alltså grunderna då men skulle kitty ser det så svimmar hon nog.....:D

• Annica_B

Nä inte alls avis... Jag har ju också fått en av dem! Men jag har fått George Clooney. Så du kan behålla din töntiga BG.

• Hej baberiba

Hick....Schkåååål......ojdå nu e´skumpan slut....hallå.....kan drea eller nån fylla på??

• Hej baberiba

Annica

Äh vaddå George är inget att ha!..:D

Curtan är bättre....:D

• Annica_B

Cheerful

Shit, ja ni skulle nog svimma båda två om JAG skulle ge mig på Riverdance... *asg* Det är mitt partytrick att dansa Riverdance. Sådär superallvarlig med armarna rakt ned. Det bästa är när jag inte har håret uppsatt utan löst och lockigt så jag ser ut preciiiis som riverdance:arna. fast typ 20 kg tyngre.

• Hej baberiba

Vi har så roliga inlägg att jag *asg* högt här på arbetet.....de undrar nog vad jag pysslar med....:D vi sitter i kontorslandskap...

• Annica_B

Jag älskar dansaerobics!

• Hej baberiba

Annica

Jag kan inte riverdance så men har varit med och dansat en dans....shit vad jobbigt.....

Jag var iväg och dansade jazzdans igår...åhh....vad kul det var....:D

Kan jag få se din riverdance nu? du är ju p åparty nu och du har fått skumpa....Jag scannar in..:D

• Annica_B

*fnissafnissa* Jag VEEET!!!! Men kontorslandskap låter lite bökigt... Bättre med eget rum.

• Annica_B

Mm, jag vet hur jobbigt det är att dansa min "party-riverdance". Jo visst, jag kan steppa loss här. Ska bara häfta fast en plåtbit under skorna så det låter som det ska....

Svar på tråden Oups, lite snabb.....