Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Annica
Vad är det för låt ...?? om en rosa helikopter?? coolt får jag lånade den då av dig när kitty ska lära mig dansa balett......du kan oxå få följa med...det gör susen om du vill gå ner i vikt...å tänk vad vig du blir det gillar husbandet..:D:D:D:D:D hahahahha
Annica
hade glömt bort det....att jag festar ju...:D men min bodyguard han kan flyga mig...:D så snällla får jag låna nycklarna? och JA han är snygg....:D
madde och Vickan har fixat honom till mig...:D
Annica
Tack för komplimangen..:D skulle kunna gå ner till över "aset"...hehehehe aldrig är man nöjd...:D
Cheerful:
Ja, balett är kul! Jag dansade lite på gymnasiet. Men det kan ju vara bra att putsa på kunskaperna lite till brudbaletten på bröllopsfesten...
Till "rosa helikopter" blir jättefint! Måste bara övertala husbandet att klämma i sig i trikåer...
Vig är jag redan så det räcker!
Men hörrödu...nu tänker du snusk igen!!! Fy!
Annica
Vaddå att vara vig vad är det för snuskigt med det?..:D:D:D:D:D
Snusk e´kul !..:D:D bäst vi skärper oss så vi inte får varning...:D
Du som är gift behöver ingen SNYGG bodyguard. Jag byter ut honom till en gammal farbror med dålig andedräkt.
Annica
Kitty är proffs på balett.....hon har blivit erbjuden jobb på Ryska baletten i Ryssland men hon ville inte....:D
Fast, vaddå, vi diskuterar ju bara akrobatik...?
OJ!!!!! *Impad* Wow... Då får hon lära oss.
Eller, vi kanske ska dansa brudriverdance istället... Eller om det kniper får det bli brudvals.
Annica
Du har ingen rätt att byta ut min bodyguard som madde och vicka fixade till mig.....:D då blir de ledsna.....Jag har en snygg husband så även om BG är snygg så nöjer jag mig att gosa med husbandet....så snällla jag kan väl få ha två snyggingar att se på men bara röra en...min husband...:D
Tror du är lite avundsjuk på att jag har fått Mikael till Bodyguard....som present av madde och vickan...:D