• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

ANNICA! Hoppas du sköter ditt uppdrag om det behövs! Vi vill ju inte bli ståendes helt utan något forum...

• drea

Vi hör sen, dags för att jobba lite...

• Hej baberiba

drea

Ja vi hörs senare !

• 8108

var precis nere i närbutiken och köpteett helt lass med sandwich någon som e sugen??

• Hej baberiba

nennie81

Kan du messa en till mig?...:D jag är sugen...

Räknade du verkligen grönisarna igår?

• drea

Vilken partystämning.... dött som i graven. Inte mycket till fest i alla fall!

Hallå! Ryck upp er, det är ju gratis champagne! Gratis är ju gott!!!

SKÅL!!

• 8108

Cheerful nja typ... räknade antalet gubbar på tre sidor delade sen med tre och tog det talet gånger antalet sidor

Sandwichen e messad och jag passade på att köpa alk.fri skumpa eftersom jag ammar men jag har luftskålat fyra gånger redan så glaset behövs fyllas på nu

• drea

Ok, jag har bara två lektioner kvar i dag, så jag skålar med alkohol. Eleverna märker nog ingen skillnad, jag brukar vara lite förvirrad i bland...

Skål!

• drea

Jag har med min cheerfuls goda lövbiffsgryta till lunch i dag, det passar nog bra med champagnen, eller vad tror du cheerful?

• drea

Förresten.... (och för att skapa ytterligare ett inlägg i denna viktiga debatt)

Jag handlade smycken på internet i måndags, de kom hem till mig i går... SÅ himla fina kolla själva:

www.alltsomglittrar.se

Svar på tråden Oups, lite snabb.....