• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

alltså konstig på ett kul sätt....:D

• Annica_B

Cheerful:
    *fniss* I like konstig också.

• Annica_B

Cheerful:
    Hon hittade Dreas "kurragömmagubbar" och undrade vad det var frågan om...sen hittade hon in här. Och fattade. Konstigare var det inte den här gången.

• Hej baberiba

Annica_B

Ahaaa är det så det är....:D smart tjej som fattade...;)

Vad gör du? vad leker du idag?

• 8108

ja Annica B har rätt jag menade I see... Ställde en fråga i en annan tråd då jag blev så nyfiken på den arga röda gubben och hittade in här! Ska bälj i mig en stor kopp kaffe och hänga här inne på mitt nya favvisforum nån halvtimme innan det är dax att släpa sig iväg och handla...

• Hej baberiba

nennie81

Kul att du hittade hit !! välkommen till detta superquliga forum.....här tar vi upp allt som är viktigt...:D

TYvärr så säger Annica att sidan kommer att stängas av imorogn...:( för då har den varit igång i tre månader....Men deppa inte!! Annica har lovat att starta en ny tråd oupps....del två...:D:D:D

• annaglitter

cheerful
    jag frågar här också så vet jag att du ser :)
    var har du hittat din slöja någonstans? Den är underbar!

• Hej baberiba

annaglitter

jag såg din fråga i mitt forum Cheerful gift.

Jag har köpt slöjan på Boutique Chardas i Strömsnäsbruk.

Den är av märket Weise från Tyskland. Min klänning likaså.

• 8108

vilken tur att jag hittade in så här nära slutet då får jag ju sandwich

• Hej baberiba

nennie81

vad du tigger då!...:D:D:D du som är ny här och allt men ok jag messar dig en Sandwich...:D:D:D får ju fjäska lite för nykomlingarna...:D

Vart tog Annica vägen? vet du det?...har du skrämt iväg henne eller??...:D:D:D:D

Om du inte har ngt att göra så kan du räkna alla gröna gubbar på det här forumet....:D

Svar på tråden Oups, lite snabb.....