Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
alltså konstig på ett kul sätt....:D
Cheerful:
*fniss* I like konstig också.
Cheerful:
Hon hittade Dreas "kurragömmagubbar" och undrade vad det var frågan om...sen hittade hon in här. Och fattade. Konstigare var det inte den här gången.
Annica_B
Ahaaa är det så det är....:D smart tjej som fattade...;)
Vad gör du? vad leker du idag?
ja Annica B har rätt jag menade I see... Ställde en fråga i en annan tråd då jag blev så nyfiken på den arga röda gubben och hittade in här! Ska bälj i mig en stor kopp kaffe och hänga här inne på mitt nya favvisforum nån halvtimme innan det är dax att släpa sig iväg och handla...
nennie81
Kul att du hittade hit !! välkommen till detta superquliga forum.....här tar vi upp allt som är viktigt...:D
TYvärr så säger Annica att sidan kommer att stängas av imorogn...:( för då har den varit igång i tre månader....Men deppa inte!! Annica har lovat att starta en ny tråd oupps....del två...:D:D:D
cheerful
jag frågar här också så vet jag att du ser :)
var har du hittat din slöja någonstans? Den är underbar!
annaglitter
jag såg din fråga i mitt forum Cheerful gift.
Jag har köpt slöjan på Boutique Chardas i Strömsnäsbruk.
Den är av märket Weise från Tyskland. Min klänning likaså.
vilken tur att jag hittade in så här nära slutet då får jag ju sandwich
nennie81
vad du tigger då!...:D:D:D du som är ny här och allt men ok jag messar dig en Sandwich...:D:D:D får ju fjäska lite för nykomlingarna...:D
Vart tog Annica vägen? vet du det?...har du skrämt iväg henne eller??...:D:D:D:D
Om du inte har ngt att göra så kan du räkna alla gröna gubbar på det här forumet....:D