Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Hohooo...? Nån här?
Hörni, jag började fundera på det hemska faktum att vår tråd snart måste stängas ner..! Hur länge får vi fortsätta, vet ni det? Vi får ju fixa en backup-plan till den dagen det händer...
Festina!!! Hjälp!
Annica_B
Jag är här varje dag....men ni alla sviker ju denna tråd.....:(
Hur är det med dig då?
Cheerful
Heeej!
Sorry, been so busy...
Allvarligt, vad ska vi ha för plan den dagen de stänger vår tråd???
Annica_B
Öppna en ny tråd? men den blir inte lika qulig som Festinas tråd här...jag menar denna tråd började så kul....men vi får göra vårt bästa....hehehe
Jag vet...jag försökte locka på festina, men har inte lyckats än... Hon är den bästa trådstartaren i vääärlden ju!
Men som du säger, det blir ju liksom inte samma sak med en ny tråd...
Hur länge får en tråd stå kvar, vet du det?
Annica_B
Inte en aning....:(
Det märker vi...:D om tråden försvinner så får vi ropa på varandra...:D
Fick du mitt mail innan då du hade problems på jobbet.....
Hrrm...ja. Men inte svarat. *rodnar* Förlåt!
Jag är skitbra på att gasta o hojta, sångarlungor vet du... Men det är bara så himskans tråkigt att alla våra intelligenta diskussioner ska försvinna i tomma intet... tror du de har begravning för bra trådar på BT?
Javisst är det tråkigt att en sån här viktig och intelligent tråd kommer att försvinna....:D
Du som är på att ropa och gasta får ropa på mig eller använda dig av min tråd för att få kontakt den tråden Cheerful gift...du vet...
Så det e´bara att skrika på..:D:D:D
Gör du ngt kul idag?
Japp, jag vet.
Jag ska bara sjunga upp först... *harkel* Sen kan jag hojta. *gapar* Femton gastar på dömans kista, jåhåhå och en flaska med rom!
Du kan få vara papegoja om du vill. Jag är sjörövaren.
Nåt kul? Ja, jag är sjörövare säger jag ju. *flina*