• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • hellokitty

helllååå!

Tänkte bara säga hej. Har mycket att göra...fortfarande..... och ska gå tidigt idag!

Hoppas allt är bra med er, tjejer!!

• Hej baberiba

Halloj !!

Det är visst bara vi två för Annica är iväg på kurs !!

Hur var modevisningen?

• hellokitty

vet du..... jag gick aldrig...

Jag somnade kl. 20 för jag var helt slut...

Idag bär det av till landet igen, skönt... men jag måste ha den där pratkvarnen med mig på bussen igen. snark.

hur är det med dig?

• Hej baberiba

Förkyld och ont i halsen...:( synd om mig....:( men efter jobbet idag ska jag klippa mig...:D så skönt det ska bli och få bort allt det slitna på håret. Har ju odlat hår fram till bröllopet. Jag är pedant med mitt hår så jag står inte ut!!!

Var på VeroModa på lunchen och shoppade för 1000spänn......hmmm...undrar vad husbandet säger....och vi som ska till Stockholm och allt....men jag vile ju ha lite fina kläder med mig dit också.....

Nu fattas det bara ett par snygga skor och stövlar till......men det får vänta......

• Hej baberiba

Jasså ska du ha med dig pratkvarnarna idag igen....har han samma kompis med sig?

Va? kom du aldrig iväg?? vad tråkigt....( och jag som tänkte du skulle tala om för mig vad som är modernt i höst....

• Hej baberiba

Halllåååååååååååå

• drea

Hej mina vänner!

Ser att ni i alla fall hållit konversationen i gång medan jag varit borta!!

Jag jobbar på och hinner knappt göra något nyttigt alls (typ BT) på jobbet... dumt. Mina elever är dock supergulliga och skolan är bra. Jag jobbar på ett idrottsgymnasium så nu måste jag komma i gång med träningen igen

Sen pluggar jag också, ca 2 kvällar i veckan på Stockholms Universitet. lite jobbigt men det måste gå...

Håll ställningarna, så skriver jag igen när jag har tid!

stor kram till alla!
    Drea

• Hej baberiba

Hej Drea,

Kul att du tittade förbi vi hörs på mailen.

• Hej baberiba

Halloj !

Någon här? hellokitty kanske...eller nån hallåååå........

Svar på tråden Oups, lite snabb.....